dissabte, 25 d’abril del 2009

¿Lugo? ¿Soriano? ¿será su hermano?



Companys, aquest matí llegia els diaris amb la tranquilitat que suposa poder beure un cafetó sense pressa, quan tot d'una, he vist una imatge que m'ha semblat familiar. He cregut que potser que el cigarret que em fumava mentre em prenia el cafè, m'havia fet una mica d'efecte, ja se sap, el primer del dia de vegades et fa flipar una mica...però després de dos diaris més, l'imatge s'ha tornat a repetir davant els meus ulls, i he pensat que pot ser per això en Pierre va al "Cono Sur" tan sovint, per que de passada, i entre testimoni i testimoni va a visitar el seu germà secret...

6 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Aaaaara comença a tenir certa lògica tot plegat.

Fluvià Rivers ha dit...

Ja se sap, tothom té un doble!!! jaja!!

Pierre Nodoyuna ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Pierre Nodoyuna ha dit...

Comprendreu que no faré cap declaració al respecte... Només diré, com acaba dient el meu impostor peruà a l'article que es publica a El Pais i cantava no sé qui "sóóó-looo-soy unserhumano"

sinfu ha dit...

home Pierre, que ets més que un llicenciat en geografia, llegueix bé i veuràs que el teu germa és del Paraguay!...un altre com la que confonia Vancouver amb Bangkok...a no ser que encara ens vulguis despistar més!

Pierre Nodoyuna ha dit...

No hi puc dir res, no sé com m'he quedat després d'aquest lapsus...