dilluns, 13 de juny del 2016

kris kristofferson - for the good times



Kris Kristofferson va escriure aquest tema: For the Good Times el 1968, mentre conduïa des de Nashville (Tennesee) en direcció cap al Golf de Mèxic. En aquest vídeo podem veure un Kris ja molt vellet interpretant aquest tema quaranta anys més tard en un recital a Donostia, el 25 de Juliol del 2010. El tema es podria traduir així:
No estiguis tan trista. Sé que s'ha acabat
Però la vida segueix i el món seguirà girant
Estarem contents d'haver tingut una mica més de temps per estar junts
No necessitem mirar enrere per veure els ponts que hem cremat

Posa el cap sobre el meu coixí
Vull que mantinguis el teu cos calent i tendre prop del meu
Escoltar com les gotes de pluja
bufen dolçament contra la meva finestra
Fes-me creure un cop més que m'estimes
Pels bons temps, per als bons temps

Puc entendre que trobis un altre
Jo estaré aquí, per si alguna vegada me necessites 
Ni una paraula sobre el demà o sobre el futur
Ja hi haurà prou temps per a la tristesa quan em deixis