dilluns, 13 de febrer del 2017

kilkenny knights - drinker's songs


Els alemanys tenen això: quan es posen a fer les coses bé, les fan bé. I no estic parlant de carros, que també. I com les promeses estan per complir-les, aquesta setmana començaré per una que li vaig fer a en Hands la setmana passada i penjaré vídeos d'alguns grups alemanys de punk-rock cèltic que he estat escoltant darrerament. No he aprofundit encara massa en la bio dels grups i no sé molt bé de que va ningú. tampoc si encara toquen junts. Però sonen d'allò més bé i tenen una canya al·lucinant. Avui us proposo de començar amb els Kilkenny Knights. Ja me direu que'n penseu.

2 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Bons i es veu que són bona gent,per què no es mouen del bar ni per a grabar un videoclip :D

Roy Batty ha dit...

Vaig descobrir els Kilkenny Knights fa pocs dies i vaig al·lucinar amb ells. Va sorprendre'm que vinguessin d'una petita vila al cor de la RFA: Coburg. I, malgrat que els qualifiquen com una banda de folk, quan vaig escoltar A Drinker's song van entrar-me unes ganes brutals d'entrar per la pantalla de l'ordinador i barrejar-me amb el festorro. Crec que va ser una bona decisió començar amb ells aquesta setmana dedicada a les bandes alemanyes de punk cèltic que he anat descobrint darrerament.