dimecres, 8 de febrer del 2017

pogos perillosos a lausanne



Molt en la línia de bandes com Blink-182 o The Offspring (alguns companys diuen que massa en la línia), els canadencs de Sum 41 es va deixar caure a Lausanne dijous de la setmana passada. Jo no hi vaig anar però, segons La Tribune, la penya que s'ho estava passant la mar de bé ballant pogos no va trigar gaire a realitzar que els seus smartphones havien desaparegut. La Tribune parla d'algunes desenes de víctimes que es van dedicar a buscar els mòbils per terra abans de realitzar que els havien robat. Imagino que per no ficar més sal a la ferida, la noticia no diu res sobre punk-rockers fent cua a la comissaria per posar la denuncia que els permetria cobrar l'assegurança per robatori del mòbil.

11 comentaris:

Israel Hands ha dit...

És que a qui se li ocurreix anar a ballar pogos amb l´smartphone a la butxaca.Ai ai ai aquests punkis...

Roy Batty ha dit...

Tens raó, company. Una altra és que s'ha d'estar molt perjudicat per organitzar un robatori de mòbils a un concert de punks! ;D

Roy Batty ha dit...

Per cert, aquesta setmana tinc programats uns vídeos de The Mahones que no t'hauries de perdre. I per la propera, una sèrie sobre grups de punk-rock cèltic alemanys que m'han agradat força. Ja me diràs que't sembla.

Israel Hands ha dit...

Ho espero.Sobre The Mahones estic prou al dia,però mai està de mes.Per cert,vas escoltar Tòxic Frogs?

Roy Batty ha dit...

Les Toxic Frogs. Sonen força bé. Però no a acabo d'enganxar massa bé de què van: https://youtu.be/O1dGAIfRpTk

Roy Batty ha dit...

Però tampoc sé massa bé de què va en Sinfu i me l'estimo molt. Com amic, clar.

Israel Hands ha dit...

Be,el Sinfu és profe,no?ja saps com les gasten aquests.

sinfu ha dit...

Jo també us estimo molt, però que quedi clar que no tots els profes gasten... jo al menys, gasto poc no com d'altres, i no vull dir noms que és molt lleig!

Roy Batty ha dit...

Darrerament, no sé què passa amb el gremi dels profes, que gasten una mala llet ...

Israel Hands ha dit...

És el que passa quan un ha estat un alumne conflictiu,que després es converteix en profe i passa el que passa.

Josep ha dit...

Som el que publiquem a les xarxes socials. Mòbil a tot arreu, pogo inclòs