dilluns, 24 d’agost del 2009

Una de birres


Del nostre corresponsal a Mala Sia Ad-huardho Estrella Bhouh. Ja ho veieu companys, no podem estar tranquils enlloc! Estava jo pulint unes birretes al barri de Gràcia durant les festes per fer uns calerons per les vacances quan de cop els monillos van arrivar i em van afanar el carretó amb totes les llaunes que tenia sense cap mena d'explicació...la mare que els va parir! però jo ja tenia prouta guita per les vacances i vaig trobar una oferta per anar a Mala Sia tirada de preu. Al país aquests dels collons fot una calor que pa que, així que ma vaig anar a comprar unes llaunetes de birra i resulta que em van dir que eren moros i que l'alcohol és il.legal, però jo vaig pensar que com que sóc guiri no em passaria res. Vet aquí que m'estava fotent la primera llauna sota un cocoteru quan vaig veure de lluny venir els monillos moros amb una mala cara... i li vaig passar la llauna a una tipa que passava per allí...de que que m'entrullen!

12 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Que si, tio. Que no hi ha dret. Lo de Malasia, és clar. Per cert, veient l'arquitectura urbana dels dos vídeos i les pintes del personal ... quin dels dos vídeos és el del barri de Gràcia? Clar, com que jo soc una català universal i, quan vinc de visita, no me porten a veure res d'altre que la Zona Franca ...

sinfu ha dit...

A la zona franca encara hi dones del colacao?

sinfu ha dit...

Per cert si per veure's una birra li fotran 6 fuetades imagina't que et deuen fer si et fots uns tullamores

Roy Batty ha dit...

Home, Sinfu. Que jo quan vaig a la zona franca ... passo per la Seat a veure els pares dels companys.

Roy Batty ha dit...

Ah! I pel Tullamore, que consti que només el tasto quan tinc visites. Darrerament, la dels cunyats. "A bon entendeur ..."

Roy Batty ha dit...

Que no, tio. Que es conya. Que quan tu vas venir també ens vam fotre uns gotets, no?

sinfu ha dit...

home jo no t'ho volia dir però el tullamore no el feia servir ni per les visites així que vaig pensar que tu ...

Roy Batty ha dit...

Parlant de birres. Aquí teniu un exemple d'una turca turca politicament correcte d'uns estudiants de geografia gironins.

sinfu ha dit...

aquestos ja els havia vist...ara que si fos el del les calculadores i en pierre...

Roy Batty ha dit...

Aviam, ja que estem en el tema de gent que beu masses birres, no et perdis el darrer episodi del Lonely Planet a Turquia.

Roy Batty ha dit...

Va, Sinfu. Deixa't de collonades i confessa que mai has vist una turca com aquesta ...

sinfu ha dit...

Collons! quina paciència que té el personal al voltant dels barandes, es nota que sou un país civilitzat i que fins i tot les borratxeres són "políticament correctes. Això a Irlanda segur que no passa...