dimarts, 3 de novembre del 2009

En Roy torna a la feina


Finalment en Roy ha tornat a la feina. Pel que sembla, uns gotets de Tullamore i uns panellets l'han ajudat a recuperar-se...El director ha comprovat les seves credencials i l'ha deixat entrar a l'oficina un cop s'ha assegurat que no era perillós. Els companys de la feina li han preparat una festa sorpresa però han agafat en Roy en mal moment. Passat el mal trago, i quan han confirmat que el director havia fotut el camp a casa seva (sembla que tenia fred i no es trobava massa fi) han trucat en Pierre Nodoyuna, que casualment estava estudiant els testimonis sedimentaris de la zona. Com que tampoc tenia massa feina (tot sigui dit) ha anat amb l'helicòpter i les càmeres a l'oficina d'en Roy i han gravat part de la festa.

4 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Voldria preguntar a en Pierre si aquest tipus de festa el fan quan no hi és sor citroen...o qui sigui el cap del departament.

Pierre Nodoyuna ha dit...

No ho has entès bé, la festa va ser a la feina del Roy. De fet jo no hi vaig poder anar (encara que us en foteu, això dels testimonis sesimentaris porta molta feina), hi vaig enviar l'helicópter del GRAMP amb l'equip de filmació habitual...

sinfu ha dit...

Hands, quan no hi ha la sor citroen les festes encara són més desmadrades...ara bé, tots sabem que en Pierre no fa aquests tipus de cosa, ell només actua com a testimoni...

Roy Batty ha dit...

Si, companys. La veritat és que m'han obert un expedient a la feina. Pero les coses no van passar com us imagineu. En realitat, la llagosteta tornava de la feina, va dir-me Hi, Dave i no va saber avaluar què era el que me tenia tant concentrat davant de l'ordinador. Tampoc és que m'hagi enfadat amb ella, no sé si m'enteneu.