dijous, 26 de març del 2009

Desaparició i recerca d'en Roy Batty 3


Companys, el Geògraf Solitari ha obtingut una imatge de les dues irlandeses a la seva arribada a Cork ahir a la tarda després de la seva trobada amb en Roy Batty. Encara estaven ressacoses i no van poder recordar massa que va passar durant aquests últims dies, tot i que una d'elles recorda haver vist alguns videos al motel alpí on es van tancar durant un parell de dies. Pel que sembla, "Er Fary" portava massa carajillus a sobre i la seva percepció de les "pelandrusques" no va ser massa acurada. Així doncs, encara no saben que es porta en Roy entre mans...quin serà el seu proper moviment?

8 comentaris:

Roy Batty ha dit...

El meu proper moviment és dir-te que ets un marrano, tio. Amb lo espiritual que soc i tu insinuant no solament que soc un pederasta, sinó que a sobre, abusant de les paralítiques. Jo, si ara mateix no estigués tant enamorat com estic (soc un romàntic, ja saps) igual et demanaria el numero de telèfon d'aquestes dues noies. Es per passar-se'l a en Pierre, naturalment.

sinfu ha dit...

Ara no et posis medalles i demanis telèfons per al pobre Pierre, que ja sabem segons m'han dit les irlandeses comles gastes...

Roy Batty ha dit...

Ah, Sinfu! que se t'ha oblidat de passar-me el telefon de la noia de la dreta. Es que m'agradaria dir-li que el banyador li queda molt be.

sinfu ha dit...

El telèfon? fàcil...00353861806764. Envia-li un sms i ja em diràs que contesta.

Roy Batty ha dit...

Ara mateix truco! 10 sap de qui és aquest telèfon.

Pierre Nodoyuna ha dit...

Segur que porten banyador? voleu dir que no estan pintats sobre la pell?

Pierre Nodoyuna ha dit...

I ara que em torno a mirar la foto, la de la dreta, almenys, porta un kilo de maquillatge blanc per tot el cos!

sinfu ha dit...

De maquillatge res de res. és que aquí acostumen a ser força blanquetes...Però truca-la i surt de dubtes!