dijous, 30 de gener del 2014

el pla diabòlic de rajoy

Ni operatiu militar per ocupar Catalunya ('Operación Estela')  ni gaites. El pla de Rajoy per acabar amb el que ells anomenen la rebel·lió catalana és encara molt més diabòlic del que molts es pensen. Va ser avançat en primícia per El Jueves el 18 de Setembre del 2013. I avui en Pedro J. ha filtrat al GS tots els detalls d'aquest pla diabòlic abans de deixar la direcció de El Mundo i anar-se a passar unes merescudes vacances, que dedicarà a preparar la seva defensa. I es que, ara que ja no dirigirà el 'periodisme d'investigació' del seu diari, és possible que comencin a ploure-li denuncies de tots els amics que s'ha anat fent durant aquests anys de 'periodisme independent'.

Com a mostra de la nostra amistat i reconeixement ens permetem la llicència d'aconsellar-li la lectura del llibre Pedro J. Ramírez, al desnudo. Estem segurs que pot donar-li alguna pista plausible de per on poden anar els tirs:
Pedro J. Ramírez es el único reportero español con una piscina ilegal para cuyo uso han tenido que prevaricar presuntamente tres gobiernos. capaz de acusar a un político de corrupción por poseer tres casas cuando él y sus socios tienen veinte. de culpar a un vicepresidente de obras ilegales en su vivienda cuando él ha hecho lo mismo. de tomar parte desde Diario 16 en la fuga de «La Dulce Neus» y posteriormente encarcelar a su abogado por causa de su vídeo-sexual. de encabezar la lucha contra el fraude del lino cuando su familia estaba en falta, y de inventarse una falsa trama del 11-M para tranquilizar su conciencia cuando el PSOE le devolvió la factura al PP por haber utilizado, instado por Ramírez, la lucha contra el terrorismo para ganar las elecciones. Definido por muchos como sórdido personaje ávido de poder, insaciable y pretencioso hasta la desmesura, maquiavélico y diabólico, dominante, absolutista, iluminado, mesiánico, que aspira a tener el universo a sus pies, el mundo en sus manos, es el periodista que más se ha envuelto en la bandera de la libertad de expresión para defender sus asuntos particulares y muchas veces mezquinos. Temido y odiado a partes iguales, fue el inductor de la operación de creación de La Sexta para hundir al imperio de Polanco (...)