dimarts, 28 de setembre del 2010

La merda de la muntanya...


No sé si seran aquests els bolets amb els quals en Sinfu proposa fer un fricandó per a la penya.El cas és que ara que he trobat la foto (Fredes,2007),em pena no haver-los arreplegat i enviar-li per correu.Clar que el meu instint depredador té un límit i reconec que no hagués estat tasca senzilla treure´ls del seu hàbitat natural sense quedar pringat.Em pregunto si aquests són de la mateixa classe que els que s´hi troben al país de la Guinnes...

9 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Home, jo crec que, per un amic, i més tractant-se d'un amic tant boletaire com en Sinfu, hauries pogut ficar tot el kit en una caixa i enviar-li per FedEx amb l'indicació: biogeografia, una contribució al DAG. Naturalment, a franquejar en destinació. Que jo sé que'n Sinfu és sagrat per aquestes coses i li sabria greu que, a sobre de donar-te la feina de la collita, haguessis de pagar el correu.

Israel Hands ha dit...

Doncs mira,m´ho apunto a veure si quan vagi a depredar pel bosc en trobo una d´igual que la de la foto.

sinfu ha dit...

Si voleu que us digui la veritat, jo preferiria una llauna de rovellons. Amb la foto ja en tinc prou per valorar la vostra amistat, ja que com deia aquell gran filòsof, "quien tiene un amigo tiene una mierda"...

Israel Hands ha dit...

Va home,Sinfu,no et posis així.A més et recordo que el gran filòsof,quan es referia al Bou, deia que "el que tiene un amigo tien una piedra".

Roy Batty ha dit...

Si, Sinfu. En Hands té raó. A més que després del que't va passar a un hotel de Mèxic, i que et va obligar a canviar d'habitació ... No diré res més, que jo soc un cavaller.

Roy Batty ha dit...

I parlant de cavallers i de l'historia d'en Union Pacific i de que "el que tiene un amigo tiene una piedra" ... jo precisaria dient que era més aviat "tengo un amigo que tiene una piedra" ... i que no sempre la compartia. No diré més, que tots sabem que hi ha agents de la TIA que'ns tenen sota vigilància aquest bloc. Però el business man que va fer negocis amb ell sap què vull dir.

sinfu ha dit...

La tragèdia va ser a Acapulco i tot perque el meu col.lega va anar a fer ... amb un National Geogràfic i la cosa es va enmerdar de tal manera que com tu bé dius (quina memòria que tens bandarra) ens van haver de canviar d'habitació!

sinfu ha dit...

Si Hands, el que dius i el que diu en Roy és veritat, el mendes en qüestió practicava allò de "en tu portal me cagué pensando que me querías, ahora que ya no me quieres dame la mierda que es mía" més o menys...i millor no dir res més no fos que ens foti un pinyasso!

Roy Batty ha dit...

Va, Sinfu. A les penes, punyalades. I als disgustos gots de vi ... que deia la Cabré. El que has de fer és recordar amb carinyo les nits inoblidables que't vas passar a Acapulco amb els teus amics i aquella noia que estava tant colada per tu. I mirar de no obsessionar-te cada nit amb l'incident de l'hotel.