dimecres, 15 de setembre del 2010

Portugal, capital lisboa


Aprofitant que era l'aniversari de la Julie i que teníem uns dies de festa, vaig aconseguir uns bitllets d'avió a bon preu, un hotelet, i vam anar a passar la diada (la de Catalunya i la de la Julie) a Lisboa, la capital de Portugal per si algú no ho sap. Val a dir que jo no havia estat mai a la vella Lusitània i que tot i només passar tres dies, em va agradar força. Vam gaudir del bacallà, de la cervesa autòctona, del bon temps i dels bons preus! La comunicació és força senzilla, jo parlava en català moltes vegades i em responien en portuguès i cap problema. Quin gran petit país! Ells es van desempallegar dels aspaniols i nosaltres vam ser la torna...Com deien els Siniestro, "Menos mal que nos queda Portugal"........

10 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Això de tenir l´agenda de l´Helvètic perduda per algún arxiu de sap deu quin ordinador,em fa oblidar dels aniversaris.Així que felicita de part nostra a la Julie i celebrem que l´escapada a Lusitania us fes profit.Bacallà i cervessa:quin gran casament.

Roy Batty ha dit...

Lo de la cervesa ho dius pel Sinfu? No sé jo si, per eliminació, la Julie estarà molt contenta amb el teu comentari, Hands. La veritat és que, des de que vius tants mesos com un Robinson, acabes perdent les bones costums. Segur que has tornat a pelar les gambes amb els dits.

Roy Batty ha dit...

Digues que si, Sinfu. Amb el català pel davant ... que la penya ens estima la tira enllà on anem!

Fluvià Rivers ha dit...

Lisboa...hi vaig estar el 2007...sopa verde, bacallà, vinho verde i cervessa...hi ha una cerveseria molt antiga allà!! Els tramvies grocs... Em va agradar molt!!!

Roy Batty ha dit...

No, si jo el que dic és que, a Lisboa, els tramvies seran grocs, però els que tenen pinta d'estar negres son els cambrers que estaven esperant que'n Sinfu s'acabés la gerra per tancar la barraca. Va, Sinfu (o, vistos els pantalons que portaves, hauria de dir més aviat Doctor Sinfustong, I supose) quants bars vau tancar aquella nit? Perquè tu fas cara de tenir encara metralla al carregador ...

Israel Hands ha dit...

Ara en Rivers em genera el dubte de si tú,Sinfu,també li vas fotre repàs al vinho verde.
Ara que:"sopa verde,vinho verde,tranvies grocs"...vols dir Rivers que tú mai has tastat els bolets aquells que diu en Sinfu?

sinfu ha dit...

Doncs si, vam tancar el bar i no va passar res, tot i que l'endemà i vam tornar-hi i no hi havia els mateixos camarutes tot i que portava els mateixos pantalons!

Roy Batty ha dit...

Amb la teva resposta, vols dir que estaves decepcionat de no tornar a trobar els mateixos cambrers perquè creies que els havien agradat les teves cames? Però, home de déu! A quins bars portes tu a la teva dona?

sinfu ha dit...

Home, jo vaig anar allà on tu em vas remomenar, no fotem!

Roy Batty ha dit...

Però és que tu me vas dir que volies anar amb en Doc i et vaig passar una adreça que m'havia passat en Long John, per si tenia algun amic rarillu. Si arribo a saber que havies d'anar amb la teva dona ... t'hauria presentat uns amics molt més recomanables.