divendres, 17 de setembre del 2010

Miguel Rivers es retira


Si no fos per que de vegades un passa les pàgines dels diaris una per una i amb parsimònia no m'ho creuria. En Miguel Rios es retira! Jo pensava que ja feia dies que disfrutava de les vacances de l'Inserso, però ves per on l'home encara anava pel món fent bolos ... Pel que sembla farà aquest vespre el seu darrer concert a Granada, en el que hi haurà un munt d'artistes preparats per acompanyar-lo en aquest efímer moment de glòria. La notícia ha estat publicada al diari "El Paisa" i signa l'article un tal "Emilio el Andalusí". Tot i que aquest tipus de concert són sempre una mica
lacrimògens,el corresponsal magrebí ha pogut saber que en Raphael estarà present en el comiat gràcies a l'antic mànager de "El Fary" (no sé que penseu, però a mi em recorda un amic de l'època universitària) que, després d'inflar-los a mais, ha aconseguit una darrera gira de despedida per terres alpines amb dret a top manta ...

11 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Doncs ho vols fer tant subtil que, a la fi, ja no sé ni de qui estàs parlant, Sinfu. A més, que hi ha una cosa que m'agradaria saber: et compres l'edició europea de El Pais cada dia?

Fluvià Rivers ha dit...

Al final farà el concert i al cap d'un temps hi tornarà!!!

sinfu ha dit...

De primer em pensava que el mànager era en Bou però s'assembla més a tu Roy. I El Paisa no el compro, el lleigeixo en obert com d'altres diaris...I del Raphael ja no sé que dir!

Roy Batty ha dit...

Home, jo no sé si del que no sabria què dir és en Raphaël (l'altre, vull dir). El pallasso per mi és en Rivers (l'altre, vull dir) que va haver un moment que semblava que ja no sabia amb qui sortir a escena (ho va provar mai amb en Fari o els pallassos de Micolor?). I sobre la foto, doncs probablement si, però molts anys enrera. I és que, ja se sap que tempus fugit. I sinó, que li diguin a l'altre Rivers.

Israel Hands ha dit...

Crec que en Rivers(el de La Garrotxa),té raó:al cap d´un temps tornarà.I pareu compte no ho faci amb Manolo Escobar,que en les celebracions de la roja el vaig veure força eixerit.

sinfu ha dit...

òstia! jo tinc una foto de la mili molt semblant, tot i que llavors en Miguel Rivers ja era vell...

Roy Batty ha dit...

Menos lobos i més fotos, Sinfu!

sinfu ha dit...

És que les fotos són a SBD...

Roy Batty ha dit...

Doncs fes el que has de fer (una caixeta de Guinness?)i que te les enviïn, collons! Que el poble vol gaudir de l'espectacle, home.

Roy Batty ha dit...

Parlant del que vol el poble. Bé, me sembla que hi ha una part que vol altres coses. I sinó us ho creieu, mireu-vos aquest vídeo

Roy Batty ha dit...

Va, Sinfu, deixa de banda la depre de no ser tant jove i que l'Antiga et deixés i aviam si et puges les fotos de la mili, home.