dimecres, 15 de setembre del 2010

Retorn


Sembla que, arribada aquesta època de l´any, es produeix una mena de retorn a ben bé no se sap què. Potser qui ho tenen més clar són els que estan lligats, directa o indirectament, a la docència o l´aprenentatge (o sigui, tota la tripul.lació, per què els que tenim criatures també ens trobem amb això). Més que res per què després del breu(???) període de vacances, es torna a començar. En aquest sentit, no sé si sóc afortunat, per què el meu camí és un xic a la inversa i ara aviat començarà el meu període de vacances. Potser en Batty també s´hi troba amb això. Fa uns dies en vam fer un petit tast d´aquestes vacances, aprofitant que la canalla encara no havia començat el cole. Aquí us en deixo una mostra.

17 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Això que té la nena a les mans son uns boletus edulis? Hands, te n'adones que ets una mena de depredador? Que no no hi ha bèstia o planta comestibles que no tremolin en quan et veuen arribar? XDD

sinfu ha dit...

Doncs aquí la gent només busca els bolets que fan riure, que surten prop de les caques de les vaques....n'has trobat cap d'aquests?

Israel Hands ha dit...

I el que és el pitjor Batty:no tremolen quan em veuen arribar,sinó quan "ens" veuen arribar.
Segurament són Boletus edulis,però també podrien ser Boletus pinícola.En qualsevol cas són boníssims i eren els primers que trobavem,per què als llocs on acostumem a anar no n´hi ha,doncs prefereixen sols àcids.

Israel Hands ha dit...

Si que hem vist bolets que surten a les merdes de vaca,però ignoro si la varietat és comestible.De tota manera el meu sentit depredador té un límit.Per cert,tú els has tastat aquests que dius?

Roy Batty ha dit...

Tens raó, company. També podrien ser Boletus pinícola. I no sé si en Doc ens autoritzaria a anomenar-los ceps, que fan part dels bolets més primerencs. En tot cas segur que estaven de mort, no?. Sobre els bolets mencionats per l'escatològic d'en Sinfu ... espero que el que ells es menja no siguin aquests. Vull dir que, si és el cas, és veritat que hi ha tema per riure ;D

sinfu ha dit...

Roy, si mai t'empasses uns quants bolets dels que etdeia t'asseguro que veuràs "ratoncitos de colores"...

Roy Batty ha dit...

Sinfu, que me sembla que estàs confonent les coses. Que els tios que vas veure no eren una il·lusió òptica provocada per cap bolet. I ja de pas, dir que has de beure una miqueta menys, home. Ja veuràs com et trobes millor.

Israel Hands ha dit...

Val Sinfu,i depen de la dieta de la vaca els ratolins són d´un color o d´un altre,no?

sinfu ha dit...

Ara és temporada de bolets de vaca...en voleu cap? ho dic per si prepareu un estofat per la sogra...

Roy Batty ha dit...

Per al·lusions! De quina sogra parles?

sinfu ha dit...

Jo amb la meva sogra en tinc prou, ara que si tu vols parlar de la teva t'escoltarem i et recolzarem tant com poguem.

Israel Hands ha dit...

Però tú Sinfu ja ho has provat això de preparar-li un estofat per a la sogra amb bolets d´aquests?(segurament Psylocibe cubensis)

Roy Batty ha dit...

Jo estic segur que si. I, des de que li fa el fricandó dos caps de setmana per més, la dona troba que té un gendre més maco que'n Richard Gere.

sinfu ha dit...

Doncs ara que ho dius, si que cuino a casa de la sogra de vegades però m'esteu donant idees...

Roy Batty ha dit...

Home, jo crec que podries dissimular els bolets de marres en un fricandó royal d'aquests que tant bé et surten.

sinfu ha dit...

Si el que vols és tastar una de les meves cassoles només has d'agafar l'avió, i si la vols amb bolets, fet! Ara que tu també ho podries fer a Poloiñya....

Roy Batty ha dit...

Venir a veure't me fa molta més il·lusió que veure't a la cuina. Si, ja sé que lo del peix de Miami i les truites de patates al Japó et van traumatitzar tant que ara has esdevingut una mena d'Ivo Adam amb abarques ... però no sé. Si, ho sé, per a mi sempre seràs l'home del Spontex.