dimarts, 5 de novembre del 2013

buscant per Cerdanyola ...



En Gerard Sesé, buscant per Cerdanyola un tub de fixador pel cabell que no troba per casa. Com a tema, potser hauria estat millor penjar Un milió de raons, però com la qualitat del vídeo deixa que desitjar, i del que es tractava és de fer remuntar l'orgull incomprensible que'n Orlando, en Doc i tant d'altres tenen per Cerdanyola ... En fi, tornant a en Sesé, dir d'ell que, tot i tenir menys experiència professional que'n Sinfu, a la biografia de la seva pàgina podeu veure que es defensa força bé: periodista i professor i, actualment, és showman, monologuista i speaker. També és treatreterapeuta, actor i clown professional. Nothing else to report.

3 comentaris:

Pierre Nodoyuna ha dit...

Per al·lusions: no sé l'Orlando, però pel que fa al meu orgull per Cerdanyola hi hauria de reflexionar profundament, francament mai no m'ho havia plantejat...
En Sesé ha estudiat a la mateixa escola que els meus fills i vaig coincidir a la junta de l'AMPA amb el seu pare, un gran amant i expert en música clàssica, arribant a presentar un programa a tv3 (fa dies).
No sé si el vídeo té poca qualitat o el meu ordinador va molt lent, la música se sentia bé, però les imatges anaven sincopades. Tot i això, m'ha fet gràcia reconèixer el carrer Sant Ramon, per on passo cada dia (tot el vídeo es mou en un recinte d'uns 200 metres de llarg per 5 o 6 d'amplada)... També m'ha fet gràcia la lletra: sovint trobo coses sense buscar-les, però jo mai no havia buscat res sense saber què buscava... també hi reflexionaré.

Gerard Sesé ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Gerard Sesé ha dit...

Canvio una mica el to! En primer lloc, gràcies per compartir la meva música! En segon lloc, comentar-te que estic en desacord en l'afirmació (crec que un pèl gratuïta) de que no tinc experiència professional.

Gràcies i endavant!