diumenge, 26 d’octubre del 2014

dinar pels 80 anys d'en Simó

Diumenge passat vam celebrar els 80 anys del meu pare al restaurant Saó, de Sabadell. Com podeu veure a la imatge, no ha canviat gaire en aquests darrers anys. La veritat és que vam menjar força bé i ens ho vam passar també molt bé amb la família de la seva dona.

Per la nit, vam quedar amb uns amics que'ns havien vingut a visitar aquest estiu a casa i vam anar a un local que us recomano si mai us deixeu caure per Sabadell: CalaBoca, al carrer Marià Fortuny, prop de la plaça de l'ajuntament i les obres eternes del metro.

Doncs res, Sinfu. Aviam si un dia tens un detall i ja saps.

10 comentaris:

Pierre Nodoyuna ha dit...

El teu pare està estupendU! I la Lluïsa també!! El 2015 vindràs a celebrar els 81?

Roy Batty ha dit...

Vaja, espero que no t'impressionessin els cunyats, perquè també podies haver-li dit quan la vas veure ;D

I pel que fa al meu pare ... Si que està bé, si. Si té les analítiques millors que el seu fill !

D'altra banda, com espero baixar abans que faci els 81, miraré de fer-ho un dia que poguem coincidir amb la tripulació.

Pierre Nodoyuna ha dit...

No li ho vaig dir? Que maldestre! La propera vegada no se'm passarà...
Parlant de propera vegada, per un moment vaig pensar que igual aconseguíem quedar quasi tots sense haver-ho planificat, però el resultat, tot i ser magnífic (un dinar i una conversa skapiana fantàstics), es va quedar de l'objectiu de trobar-nos amb la tripulació. De manera que la propera vegada mirarem de planificar-ho...

Roy Batty ha dit...

Si, i parlant de tripulacions, jo crec que potser estaria bé que la propera vegada fossim uns quants més.

Pierre Nodoyuna ha dit...

Hòstia, quant de temps sense veure'ho... em quedo amb la frase sabe más ese dormido que yo despierto

Israel Hands ha dit...

Ei que ens vau enganxar de vacances al Maestrat i ho tenia una mica difícil.En fi,que ja fa massa temps que no us veig les cares i això nopot ser.

Roy Batty ha dit...

Doncs mira de gorrejar-li el wifi al veí i mirem de muntar-nos un skype (no t'empipis, sinfu, que'n doc no té compte gmail)

Israel Hands ha dit...

Hehe,...no no,si el problema ja no és el wifi,la cosa està en que faig servir un pc que no té webcam.Si no és que us poseu una foto meva davant...

Roy Batty ha dit...

Podria dir que, si no et gastessis tot el que guanyes en dones (hi ha qui parla d'almenys 5!), et podries comprar un portàtil com 10 mana. Però com en Sinfu sap molt bé, jo sempre he sigut molt respectuós amb els vicis dels meus amics i no ho diré.

El que sí que't recordaré és que jo no llenço gairebé mai res. I com per la cava deuen haver dos o tres webcams de l'època en que els PC's no en portàven, un dia d'aquests et passaré una i ja no tindràs cap excusa.

Roy Batty ha dit...

I ara que tenim el tema de la webcam d'en Hands solucionat ... Tu què, Long John? Seria un detall que també ens enviessis un selfie amb la Castanyera. Sols et demano una cosa. Per favor, no el facis durant el ball de Halloween, que soc molt sensible.