divendres, 2 de gener del 2009

Això, ho heu de provar un dia ...

Prop de Lausana, però al sud del llac de Neuchâtel, hi ha unes termes amb piscines interiors i exteriors en centre vila on et pots banyar tot l'any. Avui, per exemple, després de la nevada del 31.12.08, no feia gaire fred (-1.5°C) i era una veritable passada d'estar a l'aigua a les piscines exteriors envoltats de neu: no he fet fotos a l'interior de les termes perquè estem en terres de Calví i, a més, els italians (i d'altres) no s'ho prenen massa bé quan els hi fotografies la dona o les filles en banyador. Acabada la banyada ens hem deixat caure pel resto-route de Bavois, també a les imatges. Aquest és un exemple urbà i prop de casa: als Alps del cantó del Valais teniu el mateix però a la muntanya. Pots estar-te banyant envoltat de neu i, si fa bo, d'una vista magnifica dels cims dels Alps. No us ho perdeu si podeu, que val la pena de viure-ho.

9 comentaris:

sinfu ha dit...

jo vaig anar a un centre termal al Japó, a Chichibu national park i a part de ser l'únic occidetal (mai no m'he sentit més ignorat-vigilat a la meva vida) va ser fantàstic. Tot tipus de piscines cobertes o a cel obert, jadins zen, saunas, i restaurant amb karaoke...

Roy Batty ha dit...

Es una passada, oi? Era hivern quan vas anar? Perquè això és el que, en el meu cas, li dona une touche veritablement al·lucinant.

Israel Hands ha dit...

Companys,acabem d´arribar d´Andorra de buscar testimonis sedimentaris i allà existeix "Caldea",que ve a ésser un lloc com els que expliqueu però sense l´encant d´estar a un lloc una mica aïllat.La veritat és que hi havia tal aglomeració de gent,(com diuen al delta,molta gent però poques persones,per què estava farcit de pijos esquiadors),que s´ens van treure les ganes de provar-ho.
la veritat és que de testimonis sedimentaris pocs,i de neu prou.De fet l´objectiu del viatge era que els pollastres coneguessin la neu,(si,ja sé que l´homo helveticus em maleirà els ossos)i fessin un ninot...i ho vam cumplir.

Roy Batty ha dit...

Això de molta gent però poques persones m'ha arribat a l'ànima. Ah! la sabiduria popular ...

Pierre Nodoyuna ha dit...

Es veu que al Tibidabo també es podien fer ninots de neu (i vés a saber si no al Montsià mateix, oi?) però clar, sempre ens agrada viatjar "nord enllà, on diuen que la gent és neta i noble, culta, rica, lliure, desvetllada i feliç!", com deia el poeta (però no sé si pensava en els andorrans).
Com al Roy, m'ha encantat això de la gent i les persones...

Pierre Nodoyuna ha dit...

Ara només volia provar si he après a posar cursives...

Pierre Nodoyuna ha dit...

Ei, sí que ho he après!!! I negretes i aquest símbol?...

Israel Hands ha dit...

Al Montsià i als Ports no hi havia neu,però tots els pronòstics apunten a que aquesta nit i demà en pot caure una de bona...si ho encerten prometo una nova entrada:"Vaja temps company 3".Ah,Dr.per més que em poso damunt de SIMBOL,no accedeixo a cap lloc...podries dir-nos quin coi de símbol és?

Roy Batty ha dit...

Jo crec que és un símbol caçaprimos. Però no me facis cas, que jo soc net i noble, cult, ric, lliure, desvetllat i feliç ... i no soc gens malpensat.
P.S.
No te joe lo que ha de oir una en este bló.