dijous, 15 de gener del 2009

Fa 20 anys vam fer el cim 1/3



Si, companys, ja fa 20 anys. I per commemorar-ho us proposo de veure una serie de tres vídeos. Es tracta dels primers que vaig muntar, i no solament per romanticisme, sinó perquè en Pierre no deixava de donar-me la llauna amb si l'hi tornava les diapos (imagino que com no les vaig pagar mai ...). En fi que, gràcies als que hi vau ser per tot el que vau fer i disculpes als que no hi eren perquè ja ens havíem perdut la pista per aquells temps (disculpes relatives, que tampoc a mi m'han invitat al seu show, collons!).
Com ja us he dit, es tracta dels primers vídeos que vaig muntar. I això es nota, vaja que si! I per si no n'hi hagués prou, els he hagut de comprimir per pujar-los. Així que si us espereu una bona qualitat ... aneu al cine i deixeu-me en pau! No, ara en serio (tampoc era broma), havia pensat en tornar-los a fer aquest passat estiu, però haurien perdut aquesta touche kitsch i de frescor que tenen i vaig decidir de no fer-ho.
Doncs res més per afegir, sinó que espero que'n Pierre ara guanyi prou per comprar-se un bon flash i guardar millor les diapos (que no, que es broma, que la poca pasta que tenia se la va gastar en el nostre regal) ... i que us ho passeu tant bé veient-los, com jo m'ho vaig passar fent-los.

2 comentaris:

sinfu ha dit...

impressionant! quina casa més guapa ...encara la teniu...?
I casar-te amb la afotu del George Hill té guassa, ara et casaries amb la afotu del molt honorable Pujoleta (Traducció de Montilla o montaña pequeñilllla)
i pardiez! quins caretos...

Roy Batty ha dit...

Aquesta casa ens va acompanyar el primer any a Aquitània i el següent a Bretanya. I encara deu córrer al bagul on guardo algunes de les meves histories al garatge del meu pare. Si mai la necessites, ja saps que, com deia aquell sonat: Casa meva és casa vostra, si és que hi han cases d'algú.
Ara bé, veient les imatges, jo crec que hi ha una ovella que't deuria maleïr els ossos. Vull dir que no es deuria quedar indiferent quan et va veure amb la meitat del seu dressing al voltant del coll. Quina caçadora per una boda, tio!