divendres, 16 de gener del 2009

Els videos de l´homo helvèticus

Com que no sabia a quin dels tres posar el comentari,obro un post nou.Així que moltes gràcies pel regal que ens has fet a tots els que gaudim d´aquest blog.La serie de tres videos diuen moltes més coses de les que es veuen i que tu molt be has deixat anar de mica en mica.Efectivament,hi ha molt d´humor (com no podia ser d´una altra manera),i també nostàlgia potser més pels qui no hi són,que no pas per l´enyor d´aquells temps.En fi que vosaltres dos també us mereixeu unes floretes:així que tambés nosaltres us estimem i estem molt contents de que al cap de 20 anys,tots nosaltres continuem tenint un munt de coses en comú que podem compartir.I creiem que això és molt important:compartir.Salut.

10 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Ja li has ensenyat els vídeos a la tia Emma?

sinfu ha dit...

Fa vint anys que tinc vint...anys? Love from Hibernia

Israel Hands ha dit...

Ara mateix els acabem de veure junts i ens hem emocionat,la veritat.
per cert Sinfu,a veure si practiques les matemàtiques que em penso que fa una mica més de 20 anys que tens 20 anys.

Roy Batty ha dit...

Que us heu emocionat, que us heu emocionat ... No podries ser una mica més explicit? Amb tot el curro que vaig donar-me, me faria il·lusió de saber alguna cosa més, home. Una abraçadota!

sinfu ha dit...

Tio, ets un geni, que més vol sentir, després de veure en Miró ballant, emportant-se el sopar (pel gos...), i veure les cares d'alegria de la teva mare, d'en Sabí, i com no la meva caçadora amb "Borregu" que semblo el famós "Valentín el Campesino"!

Roy Batty ha dit...

Consti que, aquí, l'únic geni que hi ha, és en Pierre, que es va passar tota la nit buscant fotos que un dia la famiglia sabrà amortir. Jo m'he dedicat a canviar l'ordre i escriure algunes bestieses. Que consti en acta.

Israel Hands ha dit...

Tu tio no voldràs que et diguin que ets un geni però això és el que es diu treball en equip.I et diré quelcom més,a més a més d´emocionar-mos la tia Emma i jo ens pijavem de riure amb les teves "bestieses",que consti.

Roy Batty ha dit...

Les meves bestieses, les meves bestieses ... Com si l'idea de les quatre nenes me l'hagués inventat, jo. No te jode!

Israel Hands ha dit...

Home tio no et queixes que t´ho vam posar "a huevo" per a que puguessis fer acudits brillants.

Roy Batty ha dit...

Si, això si que és veritat. I encara un bravo pel fotògraf que, fins i tot amb el flash que li va vendre el gitano que li venia les calculadores a en Toloriu, va saber estar on calia al moment precís. Un bravo pel fotògraf. Hics! Hics! Hurra!