dijous, 15 de gener del 2009

Fa 20 anys vam fer el cim 3/3



Bé, aquí s'acaba aquesta serie. Sobretot, que ningú es fiqui trist veient aquells que ja no hi son entre nosaltres. Recordem-los tal que eren i amb l'humor que'ls veiem en aquestes imatges. I pensem que, cada cop que pensem en ells, cada cop que passem aquest vídeo, ells no hauran marxat del tot, car seran entre nosaltres.
Disculpes als que no hi vau ser, gràcies als que hi éreu i acabar dient-vos a tots que, vint anys després, la vostra amistat continua sent un dels millors regals que mai he tingut a la meva vida. Vinga, ja està dit!
I ara, gresca! No sé com pot continuar agradant-me la musica celta i els seus violins després d'aquest dia .,,

3 comentaris:

sinfu ha dit...

Gràcies pel reportatge i felicitats!
però diré que apart del Miró ballant i el dino i com no en Sabí...és el teu pare el que sembla una traficant d'armes libanès?(un calb amb bigoti)
ea!!!que vivan los novios!

Roy Batty ha dit...

Home, libanès, libanès ... ja saps que no. Però també és veritat que jo he vist dos tios al vídeo precedent que me semblava haver-los vist a Orient Mitjà. En fi, si un dia et venen ganes de menjar un bon plat de houmos de la regió ... tu li proposes en Simon i ja veurem. I si no, ens busquem un bon libanès, que jo fa la tira que no en menjo.

Pierre Nodoyuna ha dit...

Fins ara no m'he mirat els tres vídeos. No us ho creureu, però tinc els ulls plens de llàgrimes... us estimo tant!