diumenge, 30 d’octubre del 2011

La cervesera artesana ...

Un apunt pels que viviu a BCN i pels que us deixeu caure per cap d'any: mireu de passar-vos per la cervesera artesana, val la pena. En fi, tenen el mèrit de produir la seva pròpia cervesa (que han anomenat Iberian i que me sembla que acabaran tenint problemes per comercialitzar). I bé, encara que sabeu que la birra anglesa no és el meu fort (és l'estil de llur Iberian), vaig trobar força bona la rossa que produeixen. Naturalment, no venen solament el que produeixen, sinó que tenen una carta de birres que jo vaig trobar força completa. A més, també fan restauració, organitzen cursos de cata i degustació i també cursos de cuina amb cervesa. El local també és força agradable (unes vitrines us deixen veure les màquines amb les que produeixen llur cervesa) però val més anar ben acompanyat o amb un iPod, perquè ni la selecció de vídeos, ni la musical, no van semblar-me el seu fort.    

5 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Dons gràcies per l´apunt i a veure si la birra nadalenca ens la fotem aquí en lloc del Zurich.

sinfu ha dit...

Quan vingueu a Cork hem d'anar a beure a http://www.franciscanwellbrewery.com/

Roy Batty ha dit...

Home i tant! Però mentre no anem a Cork, aviam si pots parlar un moment amb el patró i dir-li que actualitzi la llista de events.

sinfu ha dit...

No pateixis, que segur que tindran cervesa....

Roy Batty ha dit...

No, si jo no pateixo. Era sols una suggestió. I si no sap on trobar penya, sempre pot demanar-li a en Orlando.