divendres, 14 d’octubre del 2011

Oktoberfest a Cork

Amb la ressaca post-tesi, m'he perdut l'Oktoberfest que es va cel·lebrar el darrer cap de setmana al Crane Lane. Pel que sembla, hi va haver bratswurgs del Lidl, pa Bimbo i ketxup picant amb la data caducada...però aquests irlandesos no tenen la pell fina i s'ho foten tot. L'únic que sembla que estava a l'alçada era la cervesa Paulaner que patrocinava la festa. Jo, la veritat, no estava per òsties ni mandangues i m'he passat el cap de setmana sense fotre brot. Avui però, he anat a pencar al Crane Lane i m'he trobat algunes restes...entre elles aquest got de Paulaner que he decidit agenciar-me per poder-li oferir al Doc . Un és com és...així que ja ho saps nen, si el vols l'has de venir a buscar!. La resta, no patiu, també hi haurà alguna cosa per vosaltres....

23 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Vaig parlar amb la teva dona i me va explicar que el teu jefe s'havia passat per casa per veure com anava la teva baixa i explicar-te que hi havia un malparit que s'havia endut la copa publicitaria de Paulaner. Veient la foto, entenc que't quedessis amb aquesta cara quan el vas veure entrar per la porta de la cuina.

Roy Batty ha dit...

I parlant de dones ... Crec que hauries de parlar amb l'Assumpta i dir-li quin regal li tens preparat al Doc. Estic segur que podeu arribar a un acord francament interessant per tots dos.

Israel Hands ha dit...

Collons Sinfu.Algú d´aquí s´ha plantejat mai fer una copa igual però de Guinnes?I l´altra pregunta és si la paulaner té acceptació.Per cert,la copa era plena?

sinfu ha dit...

Però si va ser el jefe qui em va donar el got després d'explicar-li que el Doc feia col·lecció de copes....i el que el va convèncer va ser el fet de saber que l'Assun disfruta netejant les copes....

sinfu ha dit...

Per cert, al pub, un dels camarutes va omplir la copa amb Paulaner i amb l'ajuda de dos altres se la van beure en un tres i no res!!! però de Guinness no n'he vist cap, encara....

Roy Batty ha dit...

Me sembla que, després del comentari sobre l'Assum i la neteja de copes, hi ha un que té assegurades unes quantes nits al sofà de casa. Clar que, com en Doc no es passi a veure en Sinfu la setmana vinent, me'n sé d'un altre que, ell i la copa, també passaran unes vetllades d'insomni al sofà de casa. Sobre el cambrer i els barandes que'l van ajudar a beure's la copa de Paulaner ... espero que hi hagi més d'un WC al pub.

sinfu ha dit...

El jefe també va convidar a l'Assun a venir a Cork. Diu que ella té barra lliure sempre que en Doc renti a mà tots els got bruts algun vespre....

sinfu ha dit...

La copa està ben guardada...és més, va ser idea seva que agafés la copa per "aquell amic teu vegetarià que menja conill"....així que si dormo al sofaà serà per algun altre cosa!

Israel Hands ha dit...

Que fort,no? que et coneguin com "aquell amic que és vegetarià i menja conill?

Roy Batty ha dit...

Francament, no me sembla que aquest sigui un lloc per parlar de les activitats intimes d'en Doc ;D

Pierre Nodoyuna ha dit...

Anem per parts (com diria l'Assumpta, que és llevadora):
1a. part: què feies fotent-te aquest got a les 20:34?
2a. part: de quants litres parlem? 2?
3a. part: de quants cm de llargària parlem? 40?
4a. part: a casa tenim màquina de rentar plats, però t'asseguro que aquest "copon" no hi cap (de manera que, efectivament, s'haurà de rentar a mà)
5a. part: aquest got és de weizenbier (cervesa de blat), la meva preferida, només superada per la weizenbock, que és també de blat però de molta més graduació
6a. part: m'encantarà tenir aquest got entre els de la meva col·lecció, fins quan dius que me la guardes?
7a. part: barra lliure de cervesa per a l'Assun és una jugada perfecte per al teu cap, tenint en compte que una clara petita ja li puja al cap... no ho podríem fer al revés?
8a. part: ja li pots dir al teu jefe que després d'una llarga malaltia (no cal donar més detalls) vaig deixar de ser vegetarià i vaig passar de menjar conill a menjar pràcticament qualsevol cosa (ara, que si el que l'ha convençut és que sigui vegetarià i mengi conill, llavors no li diguis res).

sinfu ha dit...

Som-hi doncs:
1-tenia sed
2-3 litres de birra
3- 50cms aprox
4- l'hauràs de rentar a mà
5- També tinc un got normal de Paulaner
6- el guardaré fins que tu vinguis o jo pugui portar-lo
7-Diu el jefe que si vas ràpid rentant gots potser canvia d'idea
8-diu que el que tu mengis és cosa teva...

Pierre Nodoyuna ha dit...

1, m'ho crec
2, genial!
3, no serà fàcil trobar-li lloc, però el més difícil serà que l'Assun no el vulgui fer servir de gerro (l'única solució és que sempre tingui cervesa... ara que, 6 ampolles de Paulaner valen una pasta! Mira, ara m'han agafat ganes de beure'n, en sortint del departament en compraré un parell)
4, cap problema
5, jo també
6, perfecte!
7 i 8, t'ho inventes, oi?

sinfu ha dit...

Hi ha hagut un mal entès...la idea de la copa i el tema del conill és obra de la Julie, així que ja saps, quan la vegis li dones les gràcies...

Pierre Nodoyuna ha dit...

Però tinc copa o no tinc copa!!??

sinfu ha dit...

Si home, si, has guanyat la copa sense jugar la final...estàs content? ara no et queixis si la resta de la tripulació rep alguna regal diferent i tu et sents gelòs, que ja ens coneixem...com era allò de "culo veo, culo quiero"!

Roy Batty ha dit...

A mi me perdonareu, però aquesta discussió me sembla francament escandalosa i d'una fantasmada monumental. Entre que si "vaig passar de menjar conill a menjar pràcticament qualsevol cosa" o "de quants cm de llargària parlem? 40?" i l'altre me surt amb que "50 cms aprox" ... de veritat que ...

Israel Hands ha dit...

Ja,ja,ja,ja...doncs sí,aquesta conversa treta de context és fantàstica.

Israel Hands ha dit...

I m´agradaria saber de quin cap surten les paraules que he de col.locar quan vull accedir a posar el primer comentari al bloc.Ara mateix he hagut de posar cocul.

Roy Batty ha dit...

A mi no me lies, que ja saps quins son els fantasmes ;D

sinfu ha dit...

Deixeu que el nano decideixi què vol menjar, que ja es grandet...

Pierre Nodoyuna ha dit...

eso, eso, ja sóc grandet... més que tots vosaltres!

Roy Batty ha dit...

Ep! tu a mi no me vacil·lis. Que per dos anyets que me portis ... ;D