dimecres, 18 d’abril del 2012

old rockers never die ...

..Jo no sé si els vells rockers no moren mai. En tot cas, el que està clar és que n'hi ha la tira que no veuen l'hora de jubilar-se. Deu ser més aviat que els seus plans de pensions i les seves  inversions han fet fallida. En fi, tot aquest rollo per dir que m'he quedat pasmao quan he vist uns cartells pel carrer anunciant un concert al Forum de Fribourg el proper 12 de Maig de ... Judas Priest i de
Thin Lizzy. Dels primers dir que, m'han sorprès menys perquè ja havien vingut el 2009. De Thin Lizzy, dir que, en Phil Lynott estant mort des del 1986, me demano a qui han trobat per remplaçar-lo. Però bé, com es tracta d'un grup irlandès que m'agradava molt quan era jove, he decidit dedicar-li el vídeo al corkó d'en Sinfu. Ja per acabar, parlant de vells rockers que no veuen el moment de jubilar-se i d'Irlanda ... Imagino que aquest vídeo de Status Quo no va tenir un gran èxit a Irlanda, oi Sinfu?

2 comentaris:

sinfu ha dit...

A mi em sembla que aquesta va tenir més èxit.

Roy Batty ha dit...

Segur que si. A més que, pujar el vídeo del Montreaux Jazz Festival, ha estat un detall que t'honra.