dimecres, 20 de juliol del 2016

the anti-patiks: punk rock del vallès



The Anti-Patiks són una banda de punk rock fundada a Ullastrell amb la missió de crear una milícia de punkrockers addicta a la música fresca, directa, agressiva i cantada en català. I ja fa molts anys que corren. I si no t'ho creus et mires la bio que tenen a les pàgines de Propaganda Pel Fet. Millor encara, et llegeixes aquesta entrevista que els va fer en Ximo Tomàs (twitter, enderrock).  L'unic que'm sap greu és què no li tenen cap respecte a l'Artur: Déu Salvi l'Artur Mas (Sex Pistols Cover), tampoc als convergents: Farfolla Convergent.

Per a no espantar al personal m'he decidit per fer la intro amb el vídeo: Només el Punk Rock em fa feliç. Més que res per si algú es diu: Ai, mira. Un grup de folk català que no coneixia! i imaginar la cara que posarà a mesura que avança el vídeo o va punxant els altres vídeos d'aquest post.

Deixant de banda els vídeos mencionats abans, dedicats a l'Artur i al seu Dream Team, just per fer boca afegiria: Mauthausen Vallès, Sols a la ciutat, Tieta Roser, Hippies Mai Més, Llista Negra i dos temes que't refresquen l'estiu: Barrets de palla, i Indevises.

M'agraden les lletres, m'agrada com toquen (sobretot les ruptures de ritme) i m'agrada el rollo que porten. Si també és el teu cas, youtube està ple de vídeos d'una rara qualitat. Què fas encara llegint aquest post? 

1 comentari:

Roy Batty ha dit...

Si et dic MySpace i saps de què t'estic parlant, ho sento per tu, però ja fa temps que has deixat de ser jove. Ara bé, si encara no saps que ja mooolt de temps que mooolta penya va deixar MySpace per Bandcamp, llavors si que començaré a preocupar-me per tu. En fi, tot aquest rotllo per dir-te que m'estava escoltant Comptes Vells, Baralles Noves dels Anti-Patiks a la seva pàgina de Bandcamp i m'he mort de riure quan he vist que, entre els tags que han inclòs, està el de anti-manel ;D