dimarts, 16 de febrer del 2010

El Geògraf Solitari: precedent [2]

Companys, que sento molt no haver pogut estar tampoc en aquella ocasió amb vosaltres. I que és amb molt de carinyo i d'emoció que he trobat aquesta imatge d'aquella trobada del Geògraf Solitari el dia que preparàveu el viatge a Galícia. Bé, tampoc és que jo hagi d'excusar-me de res. Que, ara que me'n recordo, sou uns malparits! No us vau dignar ni a invitar-me a anar amb vosaltres. Clar, com en aquella època jo era amic d'en Bou, de l'Orlando, d'en Toni Canals, d'en Joan Francès i d'en .... Pffffff August Algueró. En fi, que d'esquerra a dreta podeu trobar en Doc, en Sinfu, na Esther, en Long John i en Hands amb boina, anunciant el seu futur de neo-rural. Pels bons temps!

15 comentaris:

Pierre Nodoyuna ha dit...

Tot i que és llançar-me pedres sobre la pròpia teulada (o la del costat, que en aquest cas és pitjor), em sap greu haver-te de corregir: no és l'Esther, és l'Assumpta la de les ulleres... El dia que trobi les diapositives(clar, abans m'hauria de posar a buscar-les, oi?) us sorprendré amb una de la platja nudista de les illes Cies, a on vam anar l'Assumpta i jo (tranquils, jo feia les fotos, no surto en cap) i vam sentir una magnífica conversa entre dues noies, jo crec que lugareñas, comentant les accions violentes d'un pàrroco de per allà atonyinant la gent que trobava a les platges no portant res més que un barret pel sol...

Roy Batty ha dit...

No, per favor. No ho facis. Bé, si insisteixes ...

sinfu ha dit...

És veritat, en Pierre porta xiruques...

Israel Hands ha dit...

Doncs no m´estava malament la boina,mon iaio en tenia una d´igual.

Roy Batty ha dit...

Si, tio. Encara me'n recordo de quan, abans de fer-te punk, anaves amb boina a classe (o era un tallat de cabell de calimero?) per que Sor Citroën creiés que erets un neo-rural i t'eximís d'haver de llegir-te la renda de la terra d'en Marx. Malauradament, la estratègia no va funcionar, car en Sinfu la va informar de que votaves a Convergència (va ser just abans de que li digués a en Miro que'n Long John era del Real Madrid)

Israel Hands ha dit...

A mi m´has de dir que no em va funcionar???:em va quedar per al Setembre i,curiositats de la vida, em va posar un Notable (quan sóc conscient que l´exàmen en qüestió era tant dolent com el del Juny)

Roy Batty ha dit...

Bé, però la vas fer tant feliç durant mitja hora que no ho oblidarà mai mentre visqui, que és el que compte. Va ser un gest molt tendre de la teva part i t'honora. Jo no ho hagués pogut fer ni ficant-li una bossa del pa al cap.

sinfu ha dit...

jo no sabia que es podia fer amb una bossa al cap!

Israel Hands ha dit...

Pots provar-ho ara que ja ho saps.

Roy Batty ha dit...

Si, jo estic amb en Hands. I si no et va la Sor, sempre et queda La Radio de la Tierra.

sinfu ha dit...

Roy, ara entenc perquè sempre em demanaves bosses de pàstic quan t'havies de trobar amb la sor citroen per parlar de la troncal...

Roy Batty ha dit...

Però que animal que ets! Que no veus que amb una bossa de plàstic la mataries? I que acabaries sent la novetat de Quatre Camins i sortiries caminant com en John Wayne quan baixava del cavall?

sinfu ha dit...

Jo sempre les he triat guapes i no m'ha fet mai falta cap bossa, en tot cas tu segur que li feies forats a la bossa per deixar-la respirar, ets tot un caballer, si senyor!

Roy Batty ha dit...

Si que tens raó en lo de que soc un cavaller, si. I com ho soc, millor me callo. Ai, mare!

sinfu ha dit...

Quan dic (volia dir)"Caballé" vull dir que et va lo de la bossa amb aquesta...http://todopera.files.wordpress.com/2009/06/caballe.jpg