diumenge, 14 de febrer del 2010

Lluïsa i Diego

Liebe Kameraden. Les veines de les que alguna vegada us he parlat (ara no sigueu malparits, que això és un espai public) s'han anat a esquiar i han deixat Diego sota la responsabilitat de Lluïsa, perquè'l tregui a passejar. 
Bé, per passejar enteneu bé que arrisqueu a que la fiera vegi un altre gos, surti disparat, esteu al damunt d'una placa de glaç i tal. També anar darrera seu amb la bosseta per recollir una part que ja no és d'ell i que fumeja amb l'aire fred que l'envolta. En fi, que jo vaig apuntar-me per sortir amb ells ahir pel mati i deixar un testimoni gràfic de perquè jo no vull un gos.
Per la petita informació, les imatges han estat agafades al bosc que hi ha prop de casa i que es coneix per aquí com Bois Gentil (no us perdeu la tala per rejovenir el bosc). També veureu l'escola de la cria i el que és una netejada de neu professional. Vinga, apa buenas!

24 comentaris:

sinfu ha dit...

I jo que pensava que t'havies canviat el nom...

Pierre Nodoyuna ha dit...

El nom... i que s'havia afaitat! Sense barba se't posa aquesta cara?

Israel Hands ha dit...

I per a cara...la de fred que posa Lluïsa.Be,jo suposo que és fred,que igual acabava de rec ullir allò que fumeja i que ja no forma part del tal Diego.

Roy Batty ha dit...

Val, tios. Arrieros somos. I la propera vegada que vegi el gos del Sinfu ... No, aviam si m'explico, volia dir el de la foto del tractor. No, el que conduïa, no. Clar que, en aquella foto no conduïa ningú, que el tractor era de pega. En fi, ho deixo, que m'estic liant. Pero vosaltres m'enteneu, oi?

sinfu ha dit...

Si, ara explique'ns allò de que "el perro de López Rodó" o "Samaranch saluda al Rey y Viola a la Reina"...o millor "Se afeita arriba y abajo"...

Israel Hands ha dit...

I ja posats:com es diu el teu gos,Sinfu?no ho recordo.

Israel Hands ha dit...

I ja posats:com es diu el teu gos,Sinfu?no ho recordo.

Pierre Nodoyuna ha dit...

Sinfu, respon al Hands perquè és capaç de repetir la pregunta cada 12 hores à peu près...

Roy Batty ha dit...

Gairebé l'encertes, Sinfu (us recomano que punxeu l'enllaç i llegiu els comentaris de l'article). Una altra de bona era aquella de Mueren tres personas y dos portugueses que algunes fonts atribueixen a La Región de Orense i d'altres al Faro de Vigo

sinfu ha dit...

La meva gossa es diu Tilly. Ja ho saps...

sinfu ha dit...

"Asombrose un portugués al ver que en su tierna infancia todos los niños de Francia hablaban bien el francés..."

Israel Hands ha dit...

I ara que us ha agafat amb els Portuguesos?

Roy Batty ha dit...

Res, home. Que'ns ha d'agafar amb els portuguesos? Si, nosaltres els estimem la tira. Molt més que'm Pierre en tot cas.

sinfu ha dit...

Home, jo conec algunes portugueses i no m'han dit res del pierre laden...té més tirada cap als Pirineus pel que sembla. Potser és cosa de testimonis, que sé jo...

sinfu ha dit...

Ara, que si el Diego (mira que posar-li el nom del meu pare al bitxo) es desempellega de les seves interioritats i no tens una bosseta, qué fas?
Per cert, jo encara tinc a ca la meva mare merda de cuc fissilitzada del Figaró, que ja no fa "pudó"

Israel Hands ha dit...

El refotut del cas és si Diego és un gos ben educat o es tracta d´un malparit d´aquells que va deixant anar les mones on li sembla i quan li sembla.Per que és de suposar que no el teniu pas dins de casa,no?

Israel Hands ha dit...

Que burro sóc:al refugi nuclear la bèstia aquesta estaria de mil amores.

Pierre Nodoyuna ha dit...

Roy: la propera vegada que posis una fotografia t'ho hauràs de rumiar dues vegades. Tan gelosos que són (sou) els suïssos de la intimitat personal, com les veïnes llegeixin tots aquests comentaris sobre el que deu ser el seu estimadíssim gos, et (ens) munten la de diosespadre

sinfu ha dit...

jo, el que vull saber és el nom del propietari del gos per poder posar-li nom al gos del veí...

Israel Hands ha dit...

No sé...en Batty ens va parlar d´una tal Maria Gil,ja sabeu,presumiblement parenta d´aquell pàjaro del aleti i tal,i tal.Apostaria que és ella.

Roy Batty ha dit...

Aviam, que ni el Diego se hiso carne y habitó entre nosotros ni és tan mala persona com sembla a la foto. Es tracta del gos d'aquelles dues veïnes que s'estimen molt i que, quan surten a esquiar o de vacances li deixen els animals de casa a Lluïsa per que'ls cuidi. Sobre les mones, home ... primer que aquí la gent és més educada i es passeja amb la bosseta (Lluïsa també XDD)i segon que si li analitzen l'ADN de la mona i troben que és tracta del teu gos, he escoltat dir que t'agafen ganes de menjarte-la amb patates del puro que't cau. Es diu que és una de les sortides professionals més interessants pels estudiants de biologia, però jo no m'ho acabo de creure.

Israel Hands ha dit...

Si senyor,això és educació.Ja saps que aquí hi ha tio que espera les mones esdevinguin coprolits dignes de ser estudiats en una classe de geografia Física.No sé a Irlanda com està el tema:tú,Sinfu,vas amb bosseta o t´emportes a la Tilly a adobar el camp?

Roy Batty ha dit...

Me puc imaginar la bosseta amb la que'n Sinfu recull el que sigui. Si es veu que al departament hi havia qui l'anomenava Kansas-Arkansas-City Kansas-Deskansas ....

Roy Batty ha dit...

Weno, tios. Un curt missatge per dir-vos que, una de les veïnes ens ha dit aquest mati que, després d'una malaltia dels ronyons molt dura ... Diego ens va deixar el dimarts 30 de març. Doc, no et preguis malament si dic que ... en Pau descansi.