dimarts, 2 de març del 2010

En aquesta vida tot acaba per saber-se... II

Com que el Geògraf Solitari fa vacances però no descansa, l'altre dia passejant per Tarraco va descobrir un dels secrets millor guardats per en Roy...pel que sembla, pensant en el futur, quan es jubili, ha decidit invertir uns calerons i ha diversificat els seus negocis a Catalunya. Quan el GS va entrar a la botiga,(hi havia més banderes que a l'ONU, una senyora que, casualment estava bevent cazalla (pel que sembla el negoci l'hi porta la sogra) el va rebre com si hagués estat un client de tota la vida. Després d'uns gotets de cazalla, la dona va començar a parlar i a dir meravelles del seu jove, que casualment viu a Helvècia. Després de comprar un vestit nou, el GS es disposava a marxar, moment en que va veure uns catàlegs promocionant una casa al Pirineu. La de la cazalla li va explicar que si volia hi podia anar de franc, que tot i que el seu jove es una mica garrepa i li paga pocs francs al mes, a la casa no hi anava ningú i que per tenir-la buida ell la podria utilitzar. Ja ho sabeu, si aneu a la recerca de testimonis, o voleu anar a buscar bolets ja teniu casa. Tot aquest temps i no ha dit mai res!

6 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Gràcies, Sinfu, per tocar aquests temes tant interessants. No se m'ha escapat que la teva al·lusió familiar té a veure amb el teu interès inicial d'estudiar periodisme a Irlanda. En efecte, si hi ha països on la vida familiar dels personatges públics no es toca (per exemple, l'amant de Miterrand i la seva filla fora del matrimoni) aquest no és el cas dels països de cultura anglosaxona. També he trobat molt interessant que, vivint en un país anglosaxó, juguis amb els cognoms per fer-nos veure que, un cop casats, a la parella, la dona pren el cognom de l'home ... el que no és el cas als països de parla hispànica, com tothom sap. Tot plegat ha estat culturalment força il.lustratiu XDDD. Aixó dit m'he pixat de riure, tio. Sobretot amb el vídeo.

Roy Batty ha dit...

Parlant del vídeo ... Que no sigui algú de la família de la meva cosineta. Ja saps, la diputada del PSC. Un dia li vaig demanar a la meva padrina (trad. la meva avia) si teníem família a Reus i va dir-me que si, però que no tenien res a veure amb la branca de la cosineta.

sinfu ha dit...

No vull relacionar això de l'amant de Miterrand i la teva vida familiar, que això si que seria material de paparazzi...

Roy Batty ha dit...

Home, material de paparazzi seria parlar de la teva relació escandalosa amb Emilio el Moro. Però a mi no m'agrada obrir velles ferides i no diré res més.

sinfu ha dit...

Si home, el que passa és que tens enveja del moro perque mai no veu ser intims...jo només vaig compartir habitació a La Seu 1 any (entraba de nit per no pagar el molt garrepa, i es posava roba bruta...i si que li calia peusec!) dit això, aquesta és tota l'intimitat compartida i no com tu amb el toloriu, que jo sé de bona font que compartieu més d'una cosa...ara que no li vingui un atac de gelos al doc eh?

Roy Batty ha dit...

Si he de ser honest amb aquell home que no tragava en Long John, perquè algú li havia dit que era del Madrid, he de confessar que, si algú va compartir habitació amb en Toloriu, va ser ell. L'experiència no va ser gens positiva, perquè la segona nit es va negar a dormir amb ell i va amenaçar amb fer-ho al passadís de l'hotel. Davant de la meva consternació me va confessar que era insuportable, car es passava tota la nit roncant pel davant i pel darrera. Crec que es una informació que hauríem de contrastar amb en Doc.