dilluns, 15 de març del 2010

Royjoy?




Nens, no sé si és que he estat tot el dia al davant de l'ordinador, estudiant, fent traduccions, i escoltant en Puyal (un dels seus ajudants es diu Marcos García...) però hi ha hagut un moment en que he repassat els diaris i he vist aquesta foto d'en Rajoy, i m'ha fet pensar en un altre parell d'imatges...per un moment he pensat que en Roy s'havia tenyit els cabells i després de comprar-se un nou cotxe havia passat per BCN per recollir en Long John camí de les falles...no sé...

8 comentaris:

sinfu ha dit...

Bé, ja sé que ho porteu molt discretament, però, com han anat les falles aquest any?

Israel Hands ha dit...

Jo només sé que hi havia un abuelo al bar i que tot veient per la tele la cremà deia:a mí em van denunciar per cremar rama i aquests que cremen cartró,pintura i plàstic no els diuen res.

Roy Batty ha dit...

Diuen que el millor humor és aquell en el que el que rep la broma riu tant com el que la fa. També es diu, i jo ho subscric, que el sentit de l'humor comença per saber riure's de si mateix tenint compte de la premissa mencionada abans. Reconec que anem progressant car, si fa poc se'm comparava a Franco, aquest cop solament es tracta d'un malparit franquista. Suposo que porto massa temps fora del país i del sentit de l'humor que li és propi i que tant bé reflecteix aquest video d'ETB. Nchst! I jo que estava esperant a veure quan algú me treia alguna conya sobre aquest tema

sinfu ha dit...

Home, no t'ho prenguis així, però és que de lluny i amb la barba blanca...i després de veure les falleres no vaig poder evitar-ho. Ara que també sabia que tenies un fill jugador de rugby, però no volia fer-ho públic...

Roy Batty ha dit...

Tranquil, Sinfu. Que no m'ho prenc de cap manera. Ets un tio veritablement collonut. A més, entenc perfectament que, de lluny, pugui donar l'impressió de semblar aquest polític malparit de l'extrema dreta al que't refereixes. No creguis, quan vaig veure de lluny la teva foto al bar se'm va passar pe cap l'imatge d'un film. Naturalment, quan et vaig veure més de prop vaig realitzar que no t'hi semblaves gens ni mica. Es per aixo que no n'he parlat mai abans. Una abraçadota, Sinfu.

sinfu ha dit...

jo també t'estimo molt, tot i la barba blanca...ara que ja m'agradaria poder-me fer un nus amb el jonhson com el de la foto (em sembla que la foto és d'un altre amic nostre...)

Roy Batty ha dit...

Ja hi som! Mira que te tinc dit que no et fiquis amb en Doc ... I tu, si no ho fas rebentes. Ara amb quina cara (bé, la cara no) va ell a explicar la geomorfologia de Montserrat.

Israel Hands ha dit...

Morfologia de Montserrat?no ho diràs pel Cavall Bernat,no?