dimarts, 29 de juny del 2010

Baltika Nº 9

Doncs resulta que tinc un company rus que te una botiga de queviures (també coneguda com a colmado), i de tant en tant vaig a comprar-li birra. L´altre dia em vaig quedar amb quatre ampolles de Baltika: dues del Nº 7 i dues del Nº 9. Tot i que tenen gairebé el mateix color de cervessa rossa, mentre em fotia la Nº 9 anava notant que m´anava agafant una alegria i una felicitat de forma progressiva. En fi, que miro el volum d´alcohol i ....tatxan, tatxan...8º. Oh la la! i que be que em trobava ....

8 comentaris:

sinfu ha dit...

ostres hands, veig que t'estàs fent un expert en birres nòrdiques...ja has demanat gots pel Doc?

sinfu ha dit...

i si, la veritat és que se't veu cata de felicitat...

Israel Hands ha dit...

És que són 8º nen,com vols que no tingués cara de felicitat.És que si t´en has de fiar del color de la birra...Per cert que he localitzat nun baret que tenen Murphys en ampolla i cada cop que hi anem m´en demano.Clar que per a en Batty on estiguin les belgues i les alemanyes...

Israel Hands ha dit...

Miraré com està l´assumte dels gots.

Roy Batty ha dit...

A mi el que me sembla que has de començar a mirar-te és l'assumpte de les ulleres, home. Com pot ser que aquesta penya anomeni Baltika Nº 9 la birra que té 8º d'alcohol? Si, ja sé que El Jueves és la revista que sale los miércoles. Però que sàpigues que res del que dius no me sembla gens seriós i que li hauries de dir al rusky. Ara bé, sobre el tema del que pugui fer aquest tio venent birres a La Ràpita ... Com me va recomanar en Sinfu, jo no m'hi fico.

Roy Batty ha dit...

Esperant l'intervenció de doctors amb moltes més cordes al seu arc que jo, per opinar sobre aquesta cervesa, he trobat aquesta frase al wiki: An interesting fact is that Baltika beers which are produced for export are completely different than the Baltika beer available in Russia. The export beers have a much higher quality, and the domestic version is not very popular. En resum, que demanem protecció a Sant Gambrinus la propera vegada que anem a Rússia si mai demanem una birra local. Mentrestant, volia posar-te una qüestió, Hands. Tot és com a la publicitat? Vull dir la xapa de l'ampolla i tal?

Israel Hands ha dit...

Bueeno...diguem que el company va tenir un petit problema amb Txetxènia i per això li toca vendre birres a la ràpita.I he de dir-te que,efectivament,el tap d´l´ampolla de Baltika Nº7 és tal qual la publicitat.El tap de la Nº 8 és dels de sempre.Per cert,que la Nº 7 tampoc té desperdici.

Roy Batty ha dit...

Caram, Hands! Ja t'han dit que no estàs obligat a tastar totes les birres el mateix dia i a la mateixa hora? Mira que acabaràs malament, hein?