dimecres, 9 de juny del 2010

El Real Mandril s´engrandeix

(Mickey Lasal, Madrit). Darrers rumors en l´entorn de l´equip blanc, situen al prestigiós mig centre Visente Quadros com a una de les prioritats a l´agenda de Florentino. El reforç, insistentment demanat per Xosé Mourinho, va destacar en el seu dia per l´aplicació del model quantitatiu referent al Cercle Únic als terrenys de joc (el cercle central,s´entén). Amb aquest fitxatge la plantilla guanyarà en qualitat i s´espera que la tècnica de Visente faci passar desapercebudes les tonteries d´en CR9.A por ellos, Visente!

8 comentaris:

sinfu ha dit...

ja sabia jo que era veritat allò de que "la cabra tira pal monte"....però igual el nano ens aconsegueix entrades per al Bernabeu, pel proper 2-6... em pregunto si estarà de vacances amb en guti i conduint un Nissan-Llevao...

Roy Batty ha dit...

Aquí el que hi ha és molta mala llet. Jo no sé quin és el cognom d'en Visente. El que si que sé és que és un home de veritat i que es prepari en Mourinho.

sinfu ha dit...

pobre Long John, el seu passat blanc el persegueix a tot arreu...i si fitxa per l'Espanyol?

Roy Batty ha dit...

Bé, jo que tu deixaria d'humiliar el pobre Long John, pensa que no seria més dolent que altres stars consagrades del futbol.

Roy Batty ha dit...

Aviam, jo el que no acabo d'entendre és d'on ha tret aquesta vídua desconsolada la foto d'en Long John de quan va fer la mili. Ni tampoc d'on ha tret que el tio va anar a la guerra i que se'l van carregar. Francament, en Long John sempre ha estat el millor fotent boles!

sinfu ha dit...

ja sabia que havia anat a la guerra de korea (això li va dir al miró un dia que parlaven de fumbol) però ves a saber...

Roy Batty ha dit...

No, si jo t'entenc. Me va passar el mateix mentre ho escrivia. Es que era per llogar cadires!

Roy Batty ha dit...

Doncs això jo no ho sabia. Aviam si m'hauré d'esborrar després de tants anys.