dimarts, 8 de juny del 2010

Sir Ralph James Jump

(Mickey Lasal, Oslo). Finalment sembla que s´ha descobert a què és deguda l´absència de l´irlandès en aquest bloc. Corren rumors que el boicot al representant espanyol en el passat festival de Eurovisión, no va estar a càrrec del famós trenca-espectacles vallesà Jimmy Jump, sinó d´un altre sabadellenc desconegut per a la majoria. Ben mirada la fotografia, es pot apreciar una fesomia diferent de la de´n Jaume Marquet i que al Geògraf Solitari li sona d´alguna cosa. S´ignora si l´absència d´en Pierre també hi té relació amb l´afer Jump.

10 comentaris:

Roy Batty ha dit...

A mi me sembla que si li treus les ulleres, li fiques una diadema, mitges fúcsia i l'afaites ... Però no, millor deixem en Pierre i concentrem-nos en aquest sàtir d'en Sinfu. Que millor no saber què és el que li fa tanta por a la noia que té al davant. Espero que res a veure amb la talla a la que sembla fer referència el tio del darrera.

sinfu ha dit...

En Mickey la sal està a la que sal ta....Bé, com que el dia abans havia acabat la uni vaig decidir fer una escapadeta a Oslo, per que algú em va enganar i em va dir que les birres eren barates...i mira, un cop alla...i del que va passar amb la noia no diré res per que sóc un cavaller...

Israel Hands ha dit...

Iep,Sinfu.I el curs l´has acabat "cum laude"?

sinfu ha dit...

Ja ho veus Hands, a la meva edat i esperant les notes...m'imagino que "Cartografia de la literatura hondureña" i "Geomorfologia de la lingüística ibèrica" les tinc al sac, ara que la troncal, dedicada aquest any a "Poesia y guinness: una visión latinoamericana" igual em queda pel setembre per culpa del Doc, que va garantir-me ajuda pel treball de recerca a la Patagònia i encara l'espero...Sort que en Roy em va passar informació sobre el treball de curs per a "cine y cancion en Espania: Torrente & Fary" que segur que m'ajuda a pujar nota.

Roy Batty ha dit...

Gràcies, Sinfu. Jo l'únic que vaig recomanar-te va ser de començar l'examen oral (en fi, que ens entenem, oi?) amb aquesta entranyable cançó que diu: Yo soy un pobre emigrante. Y traigo a ésta tierra extraña,En mi pecho un estandarte, Con la alegría de España ...

Israel Hands ha dit...

Ara que dius "en mi pecho un estandarte":el saben aquel que diu que es un legionario que porta un tautuatge al pit des de fa 20 anys.Es troba a un amic pel carrer i li diu:"i aquest tatuatge,amb l´aigua no marxa?,i el legionario diu:"...no lo sé".

sinfu ha dit...

i ara em poses videos dels que a tu t'agradan? no sabia que compartíem la devoció pel johnito Val Branch. Ara et reto a que posis "soy minero"...

sinfu ha dit...

Doncs al meu barri hi havia un ex-legionari que de jove es va fer tatuar un crist a l'espatlla, però sembla que el mendes portava una trompa de campionat i l'artista li va tatuar una polla i un parell de collons, que tot i intentar dissimular-ho amb un sant crist "d'aquí t'espero" sempre se li acabava veient a la piscina.

Roy Batty ha dit...

Hòstia, Sinfu! Aquesta no ens l'havies explicat mai. De veritat que anaves a la piscina amb un ex-legionari? I què feies, bandido? Li passaves la crema solar per l'esquena? No, ara en serio (era broma?) dedicat a aquest public al que tant estimo i que tant me deu ... Soy Minero, d'Antonio Molina.

Roy Batty ha dit...

Sinfu, que se t'ha oblidat de fer-nos 5cts de la teva historia a la piscina amb el legionari. Va, no siguis aixi, que no li direm a ningú, home.