dijous, 17 de juny del 2010

Gurten Festival (15th-18th July, Bern)

Res, que dic jo que els profes i els estudiants podríeu aprofitar les vacances que teniu per deixar-vos caure pel Gurten Festival , 15 al 18 del mes de juliol a Berna.
No sé que'n pensareu vosaltres, però m'han semblat quatre dies de musica amb una bona selecció de grups.
Res a veure ni amb els grups ni amb els sis dies del Paléo Festival, del 20 al 25 juliol. a Nyon Però, per una vegada que els têtes à boulons fan una cosa bé no els criticarem, oi? Ah! Entre la penya que va al Gurten hi ha na Amy  Macdonald. Teniu un vídeo a l'esquerra del text.

17 comentaris:

sinfu ha dit...

si ens pilles entrades, hotel i les birres ...

Roy Batty ha dit...

Si, i un moro que't venti. Bé, això quan arribi l'estiu que, ara mateix, no ho sembla. Vols creure't que, a més de la pluja, avui no hem pujat de 9.5°C?

sinfu ha dit...

Doncs avui fa un dia de collons a la verda Hibèrnia. 22 graus, cel blau i unes birretes al jardí després de veure els italians suant amb els kiwis.

Roy Batty ha dit...

Consti que no me queixo. Les previsions de demà son una mínima de 4°C i una màxima de 10°C, ja és més que avui! I tio, que m'he passat el dia a Fribourg a un concurs internacional de Twirling (avui també 1a en la seva categoria, nen!) i no sabia res dels italians. Demà me riuré d'uns quants a la feina XDD

sinfu ha dit...

a tu et van fer cap conya amb la roja?

Roy Batty ha dit...

Home, si. Però quan els deia que jo soc català i suis, i que me feia la mateixa ilusió que a ells d'haver guanyat, me deixaven en pau. A més, que no vaig veure més que els darrers 20 minuts del match, però en vaig tenir prou perquè la roja me fes pena. Quants diumenges del campionat de lliga no s'han trobat els jugadors de la selecció amb un equip que es tanca al darrera i a ningú se li passa pel cap que la solució sigui fotre pilotes a l'olla indiscriminadament una vegada darrera l'altra?

sinfu ha dit...

a mi quan algú em fotia la tabarra els hi deia que jo només sóc del Barça...i que potser els jugadors no estan acostumats a jugar a l'hora de la "siesta"...

Roy Batty ha dit...

Ara els estic veient jugar contra Viva Honduras amb el 1-0. Ja en parlarem.

sinfu ha dit...

Quina merda de partit...aquests no guanyaran Xile ni farts de vi....

Roy Batty ha dit...

Un comentari que t'honra, Sinfu. En fi, que jo no sé si passaran o no, però que el partit va ser dolent de collons i els canvis incomprensibles. Es fa dur de veure com els mateixos tios que juguen de fàbula als seus clubs poden jugar tant malament amb la selecció. A mi, de totes maneres, el que m'arriba a l'ànima és el tal Navas. Aquest tio, quan centra, mira alguna vegada si hi ha algú per rebre?

Israel Hands ha dit...

Creieu que el Doc´serà a Sudafrica animant a Xile?Clar que,això si no és al mateix Xile i espera veure el match a la tv de casa Lily.

Israel Hands ha dit...

Retornant al fil del post:ja m´agradaria ja,poder anar a qualsevol d´aquests festivals.

Roy Batty ha dit...

Caram, Hands. Tu creus de veritat que'n Doc passa les nits a l'hotel Lily veient partits de futbol? Aviam, ara no vagis a pensar no sé què. Vull dir que jo creia que's mirava programes d'humor. Ja saps: "Mauri, que idioma hablan las tortugas? Tortugués!!!". Pensava que, quan es cansava de riure xilè, es ficava alguna cadena del satèl·lit per veure les noticies. De vegades, fins i tot una mica d'esport

Roy Batty ha dit...

Retornant al fil del post. A mi també m'agradaria trobar companyia per anar-hi, que't creus?

Roy Batty ha dit...

Vinga, dos festivals més. El NIFF, amb extraordinàries mostres del cinema asiàtic (Nchst! Res de Jet Lee ni de Jackie Chang, tampoc del mestre Bruce Lee, sols collonades per intélos). I el festival de la ciutat de Lausana. En fi, ja us haureu adonat de que, en aquest cas, es tracta de dos festivals completament prescindibles.

Israel Hands ha dit...

Això vol dir que no hi aniras?

Roy Batty ha dit...

Es que ... no sé. Si hi ha coses que un home ha de fer sol (i tu entens millor que ningú el que vull dir), hi ha d'altres que, si les fas sol, és que has arribat a un nivell de frikisme insolent. Vull dir que, anar sol a un concert o a anar a veure un film ... No sé. Tu com ho veus?