dimecres, 16 de juny del 2010

jugaron como nunca, perdieron como siempre ... Hopp Schwiiz !!!







Grüezi! En fi, que la roja que s'ha emportat el gat a l'aigua no era la que s'esperaven alguns. Jo, què voleu que us digui? Hi havia un ambientasso fenomenal pels carrers. Ningú s'ho acabava de creure. I el millor de tot, per deixar les coses al seu lloc, és que el gol l'hagi marcat un negre que es diu Fernàndez. Ah, si. El vídeo és vell, però el tema té una canya que no vegis. Per l'original, punxeu aquí .

2 comentaris:

sinfu ha dit...

T'he enviat un sms sense saber que ja ho havies publicat! Jo treballava al pub i he vist part de la colònia aspaniola menjant-se les ungles...i lo millor del cas és que al pub, l'única bandera que falta és la rojigualda que jo tinc amagada entre unes carpetes. La peña amb samarretes del "toro" i les cares pintades, i jo només he vist el gol d'en Fernàndes...aupa Honduras!

Roy Batty ha dit...

Tio, que ho sàpigues. Que es veu que Hay una sola España. No hay dos Españas