dijous, 10 de juny del 2010

Cork Marathon 2010

Dilluns passat dia 7 de juny vaig participar a la Cork Marathon amb un equip de relleus. No va parar de ploure en tot el dia i vam acabar xops de dalt a baix. Jo vaig córrer el segon relleu de 9km, i vaig passar per sota el túnel del riu Lee. Vaig fer un temps de 51 minuts... ja sé que en Fluvià Rivers dirà que és molt lent però no tots som tan bons!. Érem 10.000 persones i l'ambient era increïble tot i la pluja i el vent. Vam fer entre tots quatre un temps total de 3h 46m 06s...i després de recollir la medalla vam fer unes Beamish com 10 mana. Ja ho sabeu, l'any que ve si voleu fem un equip!

12 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Caram, Sinfu. Què reguapo que estàs amb la gorreta i els pantalonets curts. No aniríeu a beure les Beamish al Blue Oyster Bar?

sinfu ha dit...

Les birres les vam anar a fer a un pub que hi ha davant del riu, i com que vam guanyar una medalla (de fet tothom la va guanyar) ens van donar una pinta per la patilla....i a mi és que no m'agraden les ostres, que hi farem. No sé si el Hands que viu a prop de l'aigua té al poble una franquícia del Blue Oyster Bar....

Roy Batty ha dit...

Diguem que a mi no m'agrada parlar malament dels amics, però et mentiria si et digués que no he escoltat comentaris.

Israel Hands ha dit...

Doncs no,no hi ha Blue Oyster bar,i no serà per què de bars no n´hi ha.No sé per què,però,aquesta modalitat no hi és....o crec jo que no hi és,vaja.

Roy Batty ha dit...

Doncs a mi m'havien parlat d'un bar on passaven aquest tipus de vídeos als pescadors quan tornaven de la feina. Bah! No facis cas, segur que és una calumnia i que tu tens un altre tipus de bar (per cert, que amb el de les palomas m'he partit el pit de riure)

sinfu ha dit...

segur que és al bar on li van explicar l'acudit del legionari....

Roy Batty ha dit...

Va, Sinfu. No et fiquis amb el professor Severo Anchoa, que si no també deixarà de passar-se per aquí.

Roy Batty ha dit...

Ep, Sinfu! Que estava mirant aquest vídeo i m'he demanat si encara segueixes amb el vici de les maquinetes. Més que res, era per dir-te que't miris el vídeo i vegis lo malament que pots acabar.

sinfu ha dit...

fa anys que no poso una moneda a les maquinetes...ara només jugo a la ruleta!

Roy Batty ha dit...

Que dic jo que ... com està la russa amb la que jugues a la ruleta?

Fluvià Rivers ha dit...

Felicitats per la cursa Sinfu!!! Això de córrer i fer esport també és salut!!!

sinfu ha dit...

I tu Fluvià segueixes fent curses?