dissabte, 2 d’abril del 2011

Solbes: la Roma d'avui paga als traïdors ...

(3cat24.cat) L'ex-vicepresident i ex-ministre d'Economia Pedro Solbes ha fitxat pel grup italià Enel, propietari de l'elèctrica Endesa. Cal recordar el fet que Solbes formava part del govern espanyol quan aquest va negociar amb el govern italià que presidia Romano Prodi l'entrada d'Enel a Endesa, emmig de la guerra pel control de l'empresa per part de Gas Natural i dels alemanys d'E.ON. Solbes formarà part del consell d'administració de la italiana, per la qual cosa podria cobrar entre 85.000 i 115.000 euros anuals. Precisament, el 9 d'abril farà dos anys que Solbes va deixar el govern, el termini que fixa la llei d'incompatibilitats per poder acceptar un càrrec d'aquest tipus. 
Que bé, a l'empresa tindrà com a company en José Mari ...

13 comentaris:

sinfu ha dit...

Jo quan vaig deixar la presidència del Centre Industrial pensava que algun dia potser aconseguiria un càrrec com el Solbes o en PepeMari, però res de res, ni tan sols un lloc a l'equip editorial de Documents d'Anàlisi ....

Roy Batty ha dit...

Doncs jo crec que no hauries de dir públicament aquestes coses. I que hauries de mostrar-te com l'home integre i incorruptible que sempre has estat. Perquè sinó ho fas, estic segur de que, un dia o un altre, sortirà un mal parit que dirà que vas guanyar el teu primer milió d'euros ficant merda d'ovella barrejada amb les olives negres que venies al English Market. Mira sinó què diu la penya d'en Hands, dels seus paquets de sal i dels seus freqüents viatges per anar a veure les famílies de Marsella ...

Roy Batty ha dit...

Home, i per lo de l'equip editorial de Documents d'Anàlisi ... vols dir que si et treballessis a la directora no et fitxarien? Després de tot el que has fet per aquell Departament ... En fi, ja saps que si mai necessites una carta de recomanació, no has de dubtar en dir-ho (i no et preocupis pel preu, home, que hi ha confiança). Parlo en el meu nom i, crec que també, en el de tota la tripulació.

Israel Hands ha dit...

Que hay de lo mío,eh Sinfu?I a veure Batty,tu que ets del ram,no tindreu negocis amb aquests dos pàjaros,no?

sinfu ha dit...

Home, jo demano respecte pel meu passat i una pensió vitalícia com tots aquests pàjarus...

Roy Batty ha dit...

De quins dos pàjaros parles? D'en Solbes i en José Mari? D'en Sinfu i la directora dels DAG? En tot cas, jo estendria el meu respecte no solament al passat del Sinfu, sinó també al seu present. Ara, sobre si el respecte val una pensió vitalícia que es gastaria en un no res, invitant a la penya a beure birres ... això, com deia l'avi, això és la madre del cordero.

Israel Hands ha dit...

Osti,la madre del cordero...no guardaràs encara la pancarta de l´autocar?

Roy Batty ha dit...

Vols dir l'autocar aquell on fèiem el salt d'esquí i on aquella noia que venia amb el carro al darrera va interpretar de manera inapropiada els senyals que li fèiem perquè apagués els fars?

Israel Hands ha dit...

Trobo que si,però no era el mateix que aquell que en Bou va obrir la porta de darrere i els hi va dir a uns:"y tu que miras payaso".

Roy Batty ha dit...

Crec recordar que si. Encara que tinc alguns dubtes de que no fos al cambrer del bar que tenia al costat de la seva empresa de mensakas. Ara que, parlant de dubtes. Que resulta que hi ha un geògraf valencià, que es fa dir Xesco Arechavala, que té una retirada al Bou que és una passada! Punxeu la foto i ja me direu.

sinfu ha dit...

Jo faré que la revista dediqui un article a tots vosaltres, com a model de rigor científic....i a una festa al despatx de la Sor Citroën amb birra per un tubu...

Israel Hands ha dit...

he de reconèixer que en Xesco te un aire de familia Bou.Clar que la fot,en cas de que fos ell mateix seria de fa uns quants anys,no?

Roy Batty ha dit...

Home, la familia Bou era diversa. Aviam, que jo al petit senegalès no el vaig conèixer personalment. Però imagino que el germà, amb els anys, deu tenir més o menys aquesta retirada. O potser aquesta, clar.