dissabte, 21 d’agost del 2010

no beguis per oblidar ...

6 comentaris:

Pierre Nodoyuna ha dit...

Necessito que algú m'orienti: ens estàs venent que la propera vegada quedem per beure'ns 4 cocacoles?!

Roy Batty ha dit...

No, home, no. Es que el contingut de l'anunci, la reacció a la primera vegada que't diuen senyor i els records d'una vida ... Ara bé, consti que jo no tinc res contra dos o tres dits de Havana Club a un got de Coca-Cola, hein?

sinfu ha dit...

Home Roy, jo pensava que a la Coca-Cola li posaves Tullamore...

Roy Batty ha dit...

Després de haver-ho vist en un menu que'ns van servir a Olten, jo el whiskey me'l foto fins a la sopa!

Israel Hands ha dit...

Amb això estas insinuant que t´hem de fer una altra visita a veure si en Sinfu es brinda a regalar-te una caixa de Tullamore?.
Ara que si mai et pega pel Tequila,José Cuervo per exemple,ja saps que la sal te la porto jo.

Roy Batty ha dit...

Si, i los limones salvajes del Caribe en Long John. Ho dic perquè sé de bona tinta que no sempre està tancat a la botiga i que es dedica a navegar en veler de luxe, que consti. Mira tio, no t'has de buscar cap excusa per venir. Ni jo complicar-me la vida quan baixi i no tenir-ne cap per no veure't. I dit això, aviam si tu o en Doc us digneu a explicar a la tripulació com va anar i què vau fer (a més de ficar-vos com el Quico de peix fresc, que això ja es veu a la foto).