dissabte, 21 d’agost del 2010

nou membre a la família ...


Companys, us presento un nou membre de la famiglia. Després de moltes discussions, semblava que havíem arribat a un consensus pel que fa al nom que anàvem a donar-li: Couscous. Però ja sabeu el que passa amb la gent de cosa nostra i els consensus: prometo que apoyaré el estatuto que salga del parlamento de Catalunya ... En fi, que estem avaluant altres possibilitats i, és clar, el joc d'aliances i les negociacions de gitanos ja han començat. Jo proposava d'anomenar-lo Mr. Jones, en honor del gat d'Alien (també perquè el tamany de les potes de l'animal no presagien res de bo), però este publico al que tanto quiero y al que tanto debo .... doncs que no. Seguirem informant.

14 comentaris:

Pierre Nodoyuna ha dit...

Ja sé que no ens ho has demanat, però l'Assumpta i jo votem per Couscous (si no, Weizenbier tampoc no estaria malament)

sinfu ha dit...

La Julie vota per : Ginger o Foxie...ara que a mi m'agrada Blondie, que es nom de cervesa rosa de Cork. Per cert, avui estem a casa de la sogra, rodejats de veques i verd i fa un temps de collons!

Roy Batty ha dit...

Tios, de veritat que Dr. Jones no us agrada? A mi, Ginger i Blondie ... se'm fa com que no és molt viril per un mascle. M'apunto Foxie. Li he comentat a Yaël i li agrada. Ja tenim el 50% dels vots. Aviam si puc subornar en Isaac i ja està al cove. Per cert Sinfu, la birra molt bona, oi? Vull dir que ... què son les veques?

Pierre Nodoyuna ha dit...

És que el Sinfu volia dir beques (per estudiar alguna cosa, suposo). D'acord, Foxie no està malament, però el meu primer vot continua sent Couscous

Pierre Nodoyuna ha dit...

I si li dieu "Gat"? No n'hi deu haver gaires a Suïssa amb aquest nom, no?

Pierre Nodoyuna ha dit...

Ostres! i Pierre? Així cada vegada que l'anomeneu pensareu en mi. També li podeu posar Sinfu, o Roy, o...

Roy Batty ha dit...

Well, Pierre. Per ser-te sincer Ali-Gato i Sinfu havien estat retinguts. Pierre, no. Que estem en terres cristianes i la gent mai saps com s'ho pot prendre. En broma, també havíem retingut trou du cul. Però l'idea que un dia se'ns perdés, haguéssim de cridar el seu nom al carrer i tinguéssim la mala sort de creuar-nos un campió de boxa ... doncs que tampoc. A la fi, sembla que s'imposa l'idea inicial. El 75% l'anomenarà Goro i la resta Dr. Jones.

Roy Batty ha dit...

Sembla que, finalment, el Dr. Jones s'anomenarà Mel. Bé, si busqueu Mel Jones a google ja veureu que no serà el primer. Ara bé, sembla que la bèstia ha de portar el meu cognom. De totes maneres, cap problema. He buscat a pipl.com i no he trobat res d'altre que un vell article que no recordava haver escrit.

Pierre Nodoyuna ha dit...

Res a dir sobre el nom, a part que és una mica empalagós, però si a la mixa li agrada, endavant.

Sobre l'article, l'he trobat molt interessant, però em sembla espelusnant que la Raquel Cunill hagi escrit alguna cosa sobre aquest tema (vegeu la nota 39), sabia que és una persona amb cops amagats, però la deia més atea. Una mica lleig que t'autocitis (nota 68), però ja se sap...

Roy Batty ha dit...

Caram, Doc. Me fas por. Me sembla que t'has afeccionat tant a llegir coses infumables que series capaç de llegir-te la tesi del doble cercle i ... No! Perquè fas aquesta cara? No, no me miris així! Oh, deu meu!!! Ho has fet !!!! En fi. Si. Tampoc és el nom que més m'agrada. Però recordant que teniu un tio al departament que es diu Rufino i que a més de ser un antic alumne meu resulta que és de Manresa ... doncs he pensat que, finalment, sempre serà millor que Pères (pel Gato Pérez) ... tot i que he pensat molt fort en aquest nom.

sinfu ha dit...

jo a la meva gata li vaig dir Mixa...ara que un nom com Nila, pels gats al Nil no fóra mala idea...ara bé...és mascle o femella?

Roy Batty ha dit...

Ens el van donar com a mascle. Ara bé, permete'm d'estalviar-te els detalls, però començo a tenir els meus dubtes.

Israel Hands ha dit...

Ja sé que arribo tard i que l´animal en qüestió ja està més que batejat,però jo hagués apostat per Rufus,recordant el persontaje de Rufus T.Firefly que interpretava el gran Groucho Marx a "Sopa de Ganso".

Roy Batty ha dit...

Merda! Saps que m'agrada la tira i que és una idea genial (una de més). Aquí han decidit d'anomenar-lo Mel. No li diguis a ningú, però jo, quan estem sols pel mati o per la nit, li dic Mister Jones. Clar que, estic segur que si li dic Rufus T. Firefly també s'aixecarà amb mi pel mati per menjar el seu ranxo i no li dirà a ningú. Benvingut de nou, Hands. Que això ja començava a fer olor a mort!