dimarts, 25 de gener del 2011

La por del canvi ...

 
Aviam, que estava llegint aquella frase coneguda d'en Henry Ford que deia: Si hagués preguntat a la gent què és el que volien, m’haurien respost que cavalls més ràpids. I, d'una cosa a una altra -no me demaneu com-, he caigut a un extracte molt bo d'un film excel.lent: The Pursuit of Happyness (2006) que, en espanyol, va donar En busca de
la felicidad (per la falta d'ortografia del títol en anglès, us deixo veure al wiki). El diàleg d'aquest extracte en la seva versió espanyola diu així: Nunca dejes que nadie te diga que no puedes hacer algo. Ni siquiera yo. Si tienes un sueño, tienes que protegerlo. Ve por él. Las personas que no puedan hacer algo por si mismas desearan decirte que tu tampoco podràs hacerlo. Si tu deseas algo, ve y consiguelo. Y punto. Un altre extracte impactant és el de Pay it forward (en espanyol Cadena de favores) i un dels que més m'han arribat a l'ànima, aquest del film Coach Carter. Si haveu vist qualsevol d'aquests films i voleu fer un comentari ...

3 comentaris:

sinfu ha dit...

Jo vaig veure al cine pay it forward i em va agradar molt. de les altres no en sé res però pinten bé.

Roy Batty ha dit...

Jo no n'he vist cap. Només trailers i extractes al youtube. I he de confessar que me moro de ganes de veure-les. I com ara me surti en Doc dient que tenim dos dies i mig de vaixell des de Cadis fins a Canàries. I que mentre passen els films els podríem servir pop-corn i Coca-Coles als seus alumnes ... és que me'l carrego, mira.

Israel Hands ha dit...

He vist Pay it forward i,senzillament,et toca la fibra.En aquest sentit i si teniu possibilitat,crec que val la pena veure "Seven Pounds" (a Espanya "Siete Almas)amb Will Smith.