divendres, 15 de juliol del 2011

Cine de Barrio

L'estiu és temps de festivals artístics de tota mena, tot i que cada vegada més, el cutrerio impera. En el camp musical es parla de la "Canción del Verano" (un altre tema suculent), i els solistes i els conjunts en edat de jubilació deixen el geriàtric per fer bolos... en el món del cinema, que és el que avui ens ocupa, les reposicions als cinemes i a la televisió és quelcom normal durant aquestes dates. Però el Geògraf Solitari ha sabut que a un popular pub irlandès de Cerdanyola del Vallès s'està celebrant un festival de cinema en el que entre d'altres, es poden veure les pel.lícules que veieu aquí anunciades (algunes d'aquestes són versions originals sense talls ). També podreu veure com un nostre vell amic ha estat l'encarregat de lliurar els premis en un acte molt emotiu que ha estat precedit per unes paraules molt poc oportunes del director de l'event. No sé que en pensa l'Orlando....

9 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Mira que m'he passat un bon moment amb la composició del post. Però és que m'he mort de riure mentre ho feia. Boníssim, Sinfu!

sinfu ha dit...

qui t'ho havia de dir que faries una pel.lícula amb la doña...

Israel Hands ha dit...

Osti Sinfu,vaja currada i quin fart de riure.Com es nota que hem acabat les classes,eh granuja?

Roy Batty ha dit...

Si, clar. Com tu no surts a cap foto enredat amb Sor Citroën ...

sinfu ha dit...

Jo em rento les mans pel que fa a les imatge. Les vaig trobar en un blog i és clar, vaig haver de penjar-les...però tots sabem que en Hands sap fer anar el photoshop, així que sempre pots triar pel.lícula!

sinfu ha dit...

Dels exàmens....ara estic preparat la tesi, (ja penjaré un post amb més informació) però de vegades val la pena fer alguna cosa així....escapa't de les teve dones una estona home i deixa't veure (no que deixis de beure, eh?)

Roy Batty ha dit...

Si, home. Aquest marxa i, en dues hores, me'l busquen per tot arreu. I tu, Sinfu, de què anirà la tesi?

sinfu ha dit...

ja publicaré alguna cosa després....però m'agrada la teve idea, si senyor.

Roy Batty ha dit...

Que sigui alguna cosa original, porfa. Que trobo que els títols de les tesis que dirigeix en Doc tenen un contingut en fibra molt baix.