dissabte, 30 de juliol del 2011

Happy Birthday, Sinfu!


Si et dic que m'he ficat el despertador a les 4h del mati perquè quan t'aixequis et trobis amb aquest post d'aniversari, me creuràs? No, ja faràs bé. Abans que comencis a pensar coses rares del vídeo principal, pensa que ahir te'n vas anar de farra, que avui és dissabte i que necessitàvem un vídeo amb la suficient tonicitat com per despertar-te (i es que, de vegades, hi ha trompes que son difícils a treure's de sobre). Naturalment, jo havia pensat en quelcom amb estil, perquè sé que ets algú de molt sensible amb l'estètica, i a qui no se li pot oferir qualsevol cosa. Es per això que m'agradaria que acceptessis com regal d'aniversari aquest vídeo, que condensa un diaporama i un tema de fons en un ensemble vintage que't permetrà de passar uns moments inoblidables amb una de les teves artistes preferides. Per molts anys, Sinfu. I que en Hands els pugui veure.

13 comentaris:

sinfu ha dit...

Moltes gràcies per recordar aquesta data tant important per a mi i la meva mare....per a la resta del món no encara, ens hem d'esperar a que surti a wikipidia....veig que vas aprofitar el temps ahir de matinada eh? vol dir que no és que et llevessis d'hora sino que com que vas tornar tard a casa després d'anar de juerga amb els amigotes...

sinfu ha dit...

i els videos són boníssims, el de la Mairena en especial, of course!

Pierre Nodoyuna ha dit...

Jo em vull sumar a les felicitacions i comparteixo la predil·lecció pel de la Carmen de Mairena...
Per cert, us he explicat mai que aquest personatge és el tiet d'una amiga del Pau (Soriano)? I que es veu que és un tros de pa?

Roy Batty ha dit...

Doncs content si tu ho estàs, Sinfu. I ara passem al Doc per dir que no he entès molt bé el missatge. Estàs proposant, Doc, de reservar una sala al 1916 per la propera assemblea dels membres de la tripulació del Flint i aparèixer acompanyats de na Carme Mairena per animar el cotarro? Aviam, qui vota per la proposició d'en Doc?

Pierre Nodoyuna ha dit...

Sobre el 1916, endavant. Pel que fa a la Carmen de Mairena, jo no em comprometo a res...

Roy Batty ha dit...

Doncs no et comprometis i fes el que puguis perquè vingui. Perquè jo, imaginar la cara de l'Orlando veient-nos entrar al local per una reunió del GS amb Carmen de Mairena ... Aixo s'ha de filmar i pujar-ho al youtube, tios!

sinfu ha dit...

Per un moment, amb l'emoció de veure un missatge teu he malinterpretat el que dèies i he entès que la Mairena era el o la teu-va tiet-@, i és clar, com que des de que sé que en Hands surt a la tele, que en Long John està implicat (no està clar fins a quin punt) en el cas tels trajos del Francis Fields, que en Rivers fa bolos amb els Locomia a Formentera durant les vacances, i que en Roy ha creat una nova religió on es venera l'Obèlix per haver-se cruspit d'una sola glopada una foundie i fan missa als restaurants, doncs que vols que et digui, que pensava jo que veritat. Però no et capfiquis que si et fa il.lusió ja ki direm al teu nano que parli amb ell@, i com que és amiga de l"Orlando fem l'assemblea al 1916. Jo porto el salmó fumat.......

Israel Hands ha dit...

Osti nen que se m´ha tornat ha passar.En fi,per molts anys Sinfu i ja em fotré unes quantes birres a la teva salut...be i a la de tots vinga.
I sobre això de la Carmen de Mairena la llàstima és que no ens hagi agafat un temps abans,quan corriem per aqueel coi de departament.Us imagineu a la Mairena i al Bou agafadets del braç entrant junts a Cartografia?

Roy Batty ha dit...

Però votes que si, Hands? Perquè sinó, doncs serà que no. En fi, no sé si ho entens.

sinfu ha dit...

al final què passa? vindrà la Mairena a l'assemblea o és que en Doc el-la vol per a ell solet per fer la lliçó inaugural del proper curs al departament....

Roy Batty ha dit...

Sense voler ofendre a ningú, tinc el sentiment que, si no digués res, ningú s'adonaria i el-la prendrien per una cunyada d'alguna folklòrica.

sinfu ha dit...

suposo que el que vols dir és que no vols ofendre a la Mairena....

Roy Batty ha dit...

Nchst! Mira que no se't pot amagar res, hein?