dimarts, 22 de desembre del 2015

sobre mongòlia, dinamarca i catalunya

Sobre Mongòlia no afegiré res més que el que va dir l'autor d'aquest tweet.  Però, sense que tingui res a veure, aquests dies m'he recordat de l'obsessió per Dinamarca de CDC en general, i d'en Santi Vila en particular (veure el post hamlet: hi ha quelcom que és podrit, a Dinamarca).

Com pots comprovar en el post, jo creia que ells parlaven d'una Dinamarca que desconeixien. Però recentment m'he adonat de què també hi ha una Dinamarca que jo no coneixia. Afortunadament en Santi Vila m'ha confirmat que l'afany del seu partit per aixecar noves fronteres no té res a veure amb aquesta noticia: Dinamarca confiscará joyas y objetos de valor a los refugiados.

Cal també destacar una noticia de la que pocs medis s'han fet ressò. Després de haver donat la brasa durant un bon moment amb Finlàndia com el país del model a seguir, i després de haver reemplaçat aquest país per Dinamarca, The Norden Council ha enviat una protesta formal als nacionalistes catalans i els ha demanat per favor que els oblidin i que no parlin mai més de cap dels seus membres. Car, és un fet científicament demostrat que, des del moment en que un polític català parla d'un dels països membres de l'organització presentant-lo com un model a seguir, la catàstrofe política i/o econòmica no triga en caure-li al damunt.