dimarts, 21 d’octubre del 2008

Salut a tots

Salut a tots: aprofitant el darrer dia de vacances,us faig cinc cèntims sobre quatre coses.
En primer lloc,donar les gràcies a la delegació helvètica del Geògraf Solitari per haver dedicat temps i ganes en construir el bloc.
En segón per al company que no ha pogut acceptar la invitació al bloc:suposo que pel tipus de castellà que fas servir deus ser el Dr.V.M.Garcia Garcia;doncs be,a mi tampoc em deixava entrar com a convidat i em sortia el mateix tipus d´error:buscant per aquí i per allà vaig trobar que si entres a www.blogger.com i t´inscrius com si anessis a obrir un nou blog,però només fent el primer pas,després entres al teu correu,acceptes la invitació i...voilà,ja pots escriure com a geògraf solitari.La questió és que a mi em va funcionar.
Per als que us preguntaveu com va anar la recerca de rovellons pels Ports(a Fredes) i pel Maestrat (Cantavieja i Mosqueruela),dir-vos que,en breu,passaré una petita mostra en imatges.
Per al Irish uncle Sir Ralph "men at work" James:quins pebrots!!!,que no tinc dos tractors igualets a les Salines,però de color roig?,quan vulguis una cursa d´aquí al pub més proper.Per cert guardeu-nos lloc al pub i ves encomanant les birres.
I per al Dr. Soriano: tants dies per la muntanya i no dediqueu ni un moment a la cerca de bolets?,on és l´esperit biogeogràfic del Departament?.
Fins la propera.
 
Mateu
 

1 comentari:

Roy Batty ha dit...

Collons, Mr. Hands! Has fet la sortida que, més o menys, jo havia
previst de fer aquestes vacances de tardor.

Bé, no del tot perquè, encara que tu ho hagis decorat amb l'historia
dels bolets a Fredes i que ens hagis donat pistes perquè creiem que has volgut seguir la "Ruta 11. Tierras de Reconquista" :
Cantavieja i Mosqueruela. jo sé molt bé que has anat a fer altres coses. No estic segur que el teu itinerari estigui lligat al record de los "ojos azules (home, quan diuen que els valencians son fatxes no es pot oblidar;que els que no ho son o van haver de marxar, o se'ls van carregar, o vans als concerts de Obrint Pas). Tampoc crec que el teu itinerari estigui lligat al record de les guerres carlistes. Ni crec que't deixessis caure pel Centre de la memòria històrica del Matarranya
(a Valljunquera). O que anessis seguint la traça del "Catalan donkey" que es va vendre recentment el nostre antic amic Campisho (en argenti). Però del que si que estic segur es que va ser per aquests paisatges fantàstics que m'ha fet tant de mal de no poder anar a veure aquest cop.
David