divendres, 17 d’octubre del 2008

Violència i satanisme


En primer lloc, per en Mateu, a.k.a. Israel Hands (a.k.a. "also known as", no confondre amb Haka, ni tampoc amb jaca). Doncs això que no veus que, vivint on vius, anys enrere caminaries com en John Wayne quan baixava del cavall a cada cop que els pirates es deixessin caure per La Ràpita?. Si que és veritat que vius rodejat
només de dones tot el dia i que la virilitat dels homes del mar ([1], [2], [3]) pot semblar un canvi en el quotidià. Però atenció, que s'ha de tenir en compte que hi ha homes del mar i homes del mar.

En segon lloc per en Sinfu. Que sembles més pacific que'n Mateu però ... jo no sé si és la càmera o si és la foto. En tot cas la mirada del teu gat me fot cul, tio. I lo gran que és !!! De veritat que no sé jo si m'agradaria veure un film del tipus End of days o Devil's Advocate al costat de la llar en hivern, mentre plou a fora, i amb aquesta bèstia al damunt mirant-me. Algú m'ha dit que és un problema del flash i que qualsevol programa de tractament d'imatges el pot corregir. Jo, el que'm dic és que Raph el Maestro at Work ja ho hauria corregit si només fos això, oi?

Vinga, res més per avui i deixem un xic de protagonisme per que en Israel Hands ens expliqui si ha trobat molts bolets als Ports: per manca d'aigua no crec que hagi estat, no?

1 comentari:

Roy Batty ha dit...

Ep, Sinfu!
Dues histories més pel teu gat:
http://www.videorigolo.com/v-e08caf1ae i http://www.videorigolo.com/v-c2ffb8360 .
Relax, tio.
David