diumenge, 26 de juliol del 2009

Monstruación la torna a liar


Els paparazzi no han perdut el temps després de l'anunci de la tornada de Monstruación, i han seguit a la banda en una de les seves primeres actuacions. El comitè comarcal del Baix Llobregat del PP va decidir oferir-los un concert a la clausura de la seva escola d'estiu que portava com a nom "Cataluñya una i no cinquantayuna". Com que la pasta pel bolo era suculenta van pensar que perquè no, però a la parròquia no els hi va agradar massa la banda i com era d'esperar es va liar una bronca de tres parells de collons. A sobre, quan tot semblava que la cosa es calmaria va arrivar al escenari un transportista de Viladecans totalment col·locat que, al crit de "Més mais i menys policies" va provocar una actuació decidida per part dels segurates peperos. Els transportistes es va fugar però la banda va passar pel cuartelillo i ara no tenen massa clar si tornar als escenaris o dedicar-se al dominó.

9 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Al domino,definitivament al domino.

Roy Batty ha dit...

Hostia, companys. Amb el degut respecte a en Israel, cada cop que escolto els Pistols se'm fot la pell de gallina: ja és més del que puc dir de tots els altres grups que van venir després. Mira que sonaven bé! Si, ja m'imagino que el vídeo era un playblack, que'n Vicius toca com un peu i que sona una guitarra que no es veu a l'escenari i que, tot plegat ... Però és que tenien uns temes que t'arrencaven la pell, collons.

Roy Batty ha dit...

Sobre lo del transportista de Viladecans ... deixem-ho així. Us imagineu que, a sobre, hagués escollit com a base logística Viladecavalls?

Roy Batty ha dit...

Ja per acabar. Que m'estava mirant la foto on l'Israel mostra clarament que ell no utilitzava Clearasil (i ara no me digueu que la foto està tacada) i m'he dit: Collons, Púes, se't va acabar l'esprai pel serrell o es que vas començar a agafar consciència del futur impacte sobre el canvi climàtic i ho vas deixar a mitges?

Israel Hands ha dit...

Que sí,xeics,que la foto està tacada que tinc jo l´original a casa.
I crec que aquell dia li vaig acabar de gastar el pot de laca a ma iaia i em vaig quedar a meitat.

Fluvià Rivers ha dit...

Quines fotos i quins records!!!

Jo tinc alguna coseta que pot anar bé per ampliar el reportatge!!!

Israel Hands ha dit...

Hombre,Mr.Fluvià!quant de temps!Així que també tens material de guerra,eh?doncs ja tardes en exposar-lo que segur que més d´un ja ho està esperant en candeletes per a fer crueltats.

sinfu ha dit...

Home Fluvià, si tens res a ensenyar no ens ho amaguis! com va l'estiu?

Fluvià Rivers ha dit...

Ostres!! Perdoneu pel retard es que ultimament estic una mica liat!!! Estic passant un bon estiu , quan pugui us passaré el "material".
Fins aviat i una abraçada a tota la tripulació!!