divendres, 24 de juliol del 2009

PierreNodoyuna localitzat a Sabadell


Del nostre corresponsal a Sabadell: "Jo em dirigia a la meva classe de flamencu aquest vespre a La Plana del Pintor quan he reconegut, mentre buscava la meva peineta al bolsu, dues cares conegudes del passat... Ells no m'han reconegut perquè portava posat el vestit de Flamenca. Parlaven d'una pel.lícula i de tapes. Quan he arribat al bar Los Tarantos, que és on fem las classes de ball, m'han dit que avuí hi hauria una conferència a càrrec d'uns professors i llavors he vist que el que era vegetarià a la facultat (l'altre no en té la pinta ) li dèia força enfadat que l'havia enganyat i que què pasava amb les birres i les tapes. El de la calculadora em mirava sospitòs però jo m'he sentit segur@ amb el meu alter ego. Us passo un mapa de la zona que curiosament té moltes connexions amb les professions dels col.legues".

5 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Així quan en Pierre diu a la canalla:"va que la pròxima sortida serà als Apenins i a final de curs anirem al Caucas",el que fa és dur-los a Sabadell?Si més no deuen haver bars en aquests carrers,que en Pierre deu tenir localtzats al GPS.Tot i que el vaig sentir dir que no l´utilitza.

Roy Batty ha dit...

No, ell ensumant la birra ja en té prou. Quina necessitat de GPS?

Roy Batty ha dit...

Sinfu, que t'hauries de mirar aquest blog, que segur que t'interessa. En particular, la sèrie: Sabadell de mis amores [1], [2], [3] i [4]

sinfu ha dit...

Gràcies pels enllaços!

Roy Batty ha dit...

Jo recomanaria que si trobes fotos que t'interessen, baixa-les el més ràpidament que puguis. No sigui que la propietària del blog no pugui ocupar-se un dia d'ell i acabin desapareixent a la xarxa.