dimarts, 21 de juliol del 2009

Quina merda





















Fent un seguiment de la visita del Reial Mandril a Hibèrnia del sud, he comprovat la reacció d'alguns dels mirandes dels entrenaments merengons quan els hi explicava que kaka sona a merda en català o castellà. Alguns s'han pensat que els hi prenia el pel però d'altres ho han entès molt bé i ara van disfressats de (ja em perdonareu) merda. Pel que sembla la reacció del fumbulista carioca no s'ha fet esperar, sobre tot després de veure la pintada que un de l'Atlètico li ha fet a la porta de casa. Gràcies a Deu i a Jesús el seu profeta (o no era així?) en Kaka iniciarà una creuada evangèlica a la "Villa y Corte" amb l'ajuda de la seva dona i dels calers del Florentinat. (ora pronobis)
Anyway, ja m'imagino els futurs titulars dels diaris esportius: Primer gol de kaka en el Bernabeu. Un disparo de kaka salva un punto en el último minuto o ______________________(poseu un titular)


6 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Allà vaig:"Delante de una parróquia aburrida Kakà salva los muebles gràcias a un rebote dentro del àrea".

Israel Hands ha dit...

Per cert,que ja ho deien a la COPE:"Dios és del Madrid".Kakà no ha fet més que confirmar-ho.

Israel Hands ha dit...

I jo pregunto si no et vas trobar al desaparegut Long John voltant per l´hotel dels Mandrils.Ja sabeu que n´era un gran seguidor...

Roy Batty ha dit...

Israel, que prou traumatitzat està ja el pobre Sinfu perquè, a sobre, li vagis donant bidons de gasolina perquè se'ns cremi a lo bonzo.

Roy Batty ha dit...

Com us conec més que bé, estic segur que més d'un es farà del Madrid per seure's al costat de la seva dona al temple i, durant l'ofici, dir-li que és amic d'en Toni F., aviam si lligueu. A mi no m'enganyeu, malparits!

sinfu ha dit...

"Antes pasara un camello por el ojo de una aguja ..."