dijous, 9 de juliol del 2009

Nodoyuna & Angela Channing?


Segueixen arribant informacions del nostre corresponsal a Sud Amèrica (Ernesto-Eduardo Güey) sobre una trobada informal entre el Dr. Nodoyuna i una antiga companya de la que ningú en sabia res, però que ves per on en Pierre ha contactat a l'Argentina, (les males llengues diuen que van mantenir una relació sentimental però breu a una piscina coberta de Barcelona).Pel que sembla, la Channing ha traslladat part de les seves vinyes al con sud i ha demanat consell al Doctor en Geografia sobre els millor testimonis sedimentaris de la zona per millorar la qualitat dels seus vins. Ens està amagant alguna cosa en Pierre?

14 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Home, Sinfu. Lo del cony sud ha estat una grolleria, no?

sinfu ha dit...

Roy, jo he dit "con sud" que potser no és correcte però no he dit "cony"...en que estaràs pensant?

Pierre Nodoyuna ha dit...

I jo aquí què hi pinto? que potser sóc el lloro amb antifaç que surt al final?

sinfu ha dit...

L'antifaç no et fa justícia...però tots sabem que a la Channing li agrada!

Roy Batty ha dit...

Home, Pierre. Jo afegiria que ... mirant les fotos ... pel que fa a l'antifaç ... en fi, vull dir que ... ja m'entens, oi? Que vull dir que ... que els hi has fet als del gremi de les òptiques, tio? Que sembla que't tinguin mania.
Una altra cosa ... tu no hauries d'estar a la Pension Lily ara mateix?

Pierre Nodoyuna ha dit...

Digues-li lloro, digues-li falcó (fàlcon, es deu pronunciar, oi?). I el nom de la sèrie i de la mansió deu ser "La cresta del falcó", oi? Ja em diràs... Si jo tingués una propietat així no li diria d'aquesta manera (de fet, el primer que faria seria vendre-me-la o canviar-la per una on es pogués plantar lúpol, malta, blat i ordi). I per cresta, la que portava l'Israel fa quasi 30 anys...
I a la pensión Lily o rodalies no m'hi desplaço fins al 24 d'agost, ja miraré de mantenir-vos impuntualment desinformats.

Israel Hands ha dit...

Així Pierre per a tú l´hivern començarà enguany abans d´hora?I jo pregunto si aquest pas brusc d´Estiu a Hivern en un plis plas no afecta.Vull dir si és com el jetlag que necessites uns dies per a posar-te a lloc.

Roy Batty ha dit...

Què son aquestes bajanades, Doc? Ara me surts amb que, com t'agrada la cervesa, no t'agrada el vi? Això és com si diguessis que, com t'agraden les morenes, no t'agraden les rosses. O que com t'agrada anar de tapeo amb en Tulla ... no, millor me callo, que estic més guapo.

sinfu ha dit...

Pierre, em sembla que en Roy té raó. Com se't passa pel cap no plantar patates per fer Potcheen?

Roy Batty ha dit...

Caram, Sinfu! Potcheen!!! Estàs parlant de l'alcohol que surt de la destil·lació del sègol i de blat(80%) i de serradures(20%),
que es destil·la com el whiskey -però que no ho és- i del que la venda a Irlanda ha estat prohibida, permetent-se només l'exportació? Que vols que'l Doc se'ns torni tonto, o què?

Pierre Nodoyuna ha dit...

Culo, hijo, dije culo (recordeu l'acudit de l'Eugenio sobre els "buhos"). Doncs això: no em compraré mai la finca Falcon Crest i no hi penso plantar mai res, d'acord?
I sí, m'agrada tant la cervesa com el vi (no així aquesta beguda "que es destil·la com el whiskey -però que no ho és- i del que la venda a Irlanda ha estat prohibida, permetent-se només l'exportació")
I m'agraden tant les rosses com les morenes (però no totes).
I d'aquí a 2 hores me'n vaig de tapes amb aquesta colla que ja sabeu.
Què més voleu? Ah, sí: aurevoire, que dijo voltaire

sinfu ha dit...

com vols que en Pierre es torni tonto si és un doctor? a més és la veguda ideal per combatre el fred polar...

Pierre Nodoyuna ha dit...

Em permetràs que no caigui en la teva provocació, oi? (entenc que el missatge implícit és que els doctors no ens podem tornar tontos perquè ja ho som de mena)
Per cert, és una merda que la v i la b estiguin una al costat de l'altra en el teclat...

sinfu ha dit...

tens raó...i això que no he pres cap potcheen abui...
ens hem de beure!