dissabte, 25 de juliol del 2009

Passats tèrbols [01.05.1985]


Aprofitant que Lluïsa i la canalla no son a casa, estic fent un xic de neteja al meu enrenou. I mireu per on, m'he trobat amb una vella foto del 1er de maig del 1985. Ja us podeu imaginar què anava a fer i de quin sindicat son la penya que surt a la foto. Vells companys de quan treballava a St. Adrià de Besos.

Era un temps en que estava més prim i tenia més cabell. Si fa no fa, més o menys com vosaltres. I si la memòria no me falla, era l'any de la tronkal sobre l'autopista Terrassa-Manresa. Espero impacient els vostres comentaris. No sigueu massa cruels, però.
.

3 comentaris:

sinfu ha dit...

Per un moment he pensat que tu eres el que porta el nen a sobre i que l'altre era l'Eugenio quan feia de representant d'espectacles al sindicat però després he reconegut la teva camisa de quadres...

Israel Hands ha dit...

Òstia si,també jo coneixo aquesta camisa.Vinga va,que aniré a lo fàcil."...el saben aquell que diu que és un tio que le dise a otro:
-A usted le gusta la música?,i el otro diu:
-Si,mucho,pero tranquilo:siga usted tocando."

Roy Batty ha dit...

Val, tios. Si sabéssiu que fa quatre dies aquesta camisa corria encara per l'armari (l'utilitzava la Lluïsa, perquè com jo he crescut ...) i que me la va enviar al container amb nocturnidad y alevosia ... (Molt bo el de l'Eugenio, m'ha fet riure molt)