dilluns, 19 de juliol del 2010

Mortadelo y Filemón.

Doncs sí companys,quí m´anava a dir a mi que m´acabaria en parent polític d´aquest parell.Vaja,per dir-ho d´alguna manera,vosaltres ja m´enteneu.En fi,que no té pèrdua el "Mundial 2010" i que si no l´heu llegit el recomano de totes totes,nomé per les dues darreres pàgines...be,ja veureu.Ah!com que l´enllaç que he posat és un bloc,cal mirar l´entrada del 11 de Juliol.Batty,si encara no tens cap exemplar d´aquesta nova aventura,ho dius i te´l faig arribar.

14 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Per un moment m'havies espantat i creia que lo de parent polític anava pel Pulgarsito. Ara en serio, que no sabia jo que'n Jordi hagués estat darrera de tots aquells "tebeos" que tant me van fer somniar i riure. Bravo per ell! I sobre la nova aventura ... amb qui m'he de ficar al llit per tenir-la? Fes-t'ho porfa i et prometo que mai més et recordaré la putada de la sal.

sinfu ha dit...

jo no és que em vulgui posar gelós, però a m també em faria ilu tenir el darrer Mortadelo...i jo de tu aprofitaria Hands i li demanaria al Roy que es fiqués al llit amb, que sé jo, la Channing? la Sor Citroën? ...

Israel Hands ha dit...

Ok,podria ser dolent i dir-vos que ara que teniu vacances(be,batty,tú no ho sé)vinguessiu a buscar-lo.Però no ho faré.Així que,si us sembla,primer li faig arribar a en Batty per correu i,després,que te´l faci arribar a tú,Sinfu.Ok?

Roy Batty ha dit...

Me sembla que amb qui m'aniré al llit és amb tu, Hands. Tu si que ets un amic i no aquesta espècie de Midnight Cowboy d'en Sinfu, que no fa més que buscar-me les novies per les que ell es torna boig des de fa anys(bé, al menys està clar que no és gelós). De totes maneres, no sé què li ha donat ara amb els Mortadelos. Ell, que era més aviat fan del program La España mágica, de l'insigne psiquiatra Jimenez del Oso. En fi, que l'espero desesperadament (el Mortadelo, of course). I fes-li també un super-peto de la meva part a la tia Emma, per ser filla de qui és!

Roy Batty ha dit...

Ah! I com l'intenció és el que compta. Proclamo, aquí i avui, solemnement, urbi et orbi, dominus et obiscum que la putada de la sal queda oblidada per sempre més.

Israel Hands ha dit...

Doncs aquest mateix matí l´acabo de facturar a correus,així que si no passa res el tindràs en breu a les teves mans.Ceuarem els dits,però,que això de correus...

sinfu ha dit...

Has hagut d'esperar que en hands et passi un Mortadelo per sortir de l'armari? que som amics i t'acceptem tal com ets!!!

Roy Batty ha dit...

Hands, de veritat que no sé com expressar tot el que sento. Gràcies, Hands, encara que el paquet no m'hagi arribat, el gest m'ha arribat al cor. Per cert, sortir de l'armari? No sé de què parles, Sinfu. Clar, com tu tens tanta sort amb les dones, que poden arribar a travessar l'oceà per estar al teu costat ... De totes maneres, has de ser modest, Sinfu. Tu no ets en Jonah Falcon

Roy Batty ha dit...

Haaaands !!!! Que acabo d'arribar a casa, que he obert la bustia i que ... JA EL TINC !!!! Si et tingués a prop, et pegaria una abraçada que no vegis. Gràcies artista! No et pots imaginar l'il.lusió que m'ha fet. Una abraçada, company !!!

Israel Hands ha dit...

Colloooons!!i jo malfiant-me de correus.Doncs no res,contentíssim de que ja el tinguis.Ja em diràs.

Roy Batty ha dit...

Home, hi ha algunes coses que't xoquen. Com ara els pingüins del Pol Nord o els rens de les estepes del Kurdistan (sic!). Però sinó, molt en la línia super divertida de sempre. Hands!!!! Que m'ho estic passant com un nan! Gràcies, tio.

sinfu ha dit...

El gran Ibàñez..............http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/agenda/20100724/ibanez-soc-bell-fantastic-genial-mentider/402258.shtml

Israel Hands ha dit...

Vaig llegir ahir l´entrevista:senzillament un tipus genial.

Roy Batty ha dit...

Acabo de trobar al 324.cat la versió íntegra de l'entrevista a Francisco Ibáñez emesa al Telenotícies de TV3 del 03.04.2011