dijous, 22 de juliol del 2010

Quatre gats, però quin soroll que fem ...

No, modèstia a part. Es que avui he tornat a llençar al buscador del google imatges una recerca dels mots catalans universals i, quan veig que som més famosos de lluny que l'Artur Mas, me demano sinó hauríem de crear un moviment ciutadà de masses que portés al parlament els nostres nobles ideals. Clar que, la veritat sigui dita, quan llenço una recerca dels mots geograf solitari ... el resultat, tot i ser aclaparador et fa tornar-te molt més humil. Vull dir que, vas passant pàgines i vas veient imatges de personatges que ... en fi, punxa a l'enllaç i ja m'ho diràs.

3 comentaris:

sinfu ha dit...

i perquè no muntem una candidatura i arrassem? ja et veig al pati dels tarongers... jo em quedo de cònsol a Cork, al Hands el fem ministre de pesca i salines, al Doc ministre d'agricultura i testimonis, al Long John dirctor general de música i sardanes, al Fluvià entrenador de l'equip d'atletisme i al Bou ministre de transports...i l'Artur Mas palanganeru major del regne!

Roy Batty ha dit...

Si, home. Jo també me quedo de cònsol a Ginebra, a l'Organització Internacional del Treball ... sense donar cop i vivint del cuento. Una altra cosa, Sinfu. Que fa molt de temps que estàs a fora i se t'ha oblidat que, a Catalunya, no hi ha ministres, home. Que es diuen consellers. Que me sembla que, en italià, es diu Consigliere.

Roy Batty ha dit...

Ja no és solament al google imatges. Entreu catalans universals al google i mireu quina és la segona imatge que surt i quins tios ens segueixen (Quin país, deu meu. Això un dia m'ho hauran d'explicar!). Si llenceu la recerca des de google imatges sortim tercers (el que és encara acceptable). Ara bé, el que és una passada és quan llenceu la recerca de geògraf solitari al google imatges. Si fins i tot surt el meu pare!