dimecres, 13 de març del 2013

Habemus Papam !!!

Si, amics, companys i simpatitzants del GS: Habemus Papam !!!  Quin partit i quin primer gol. El numero que porta a la samarreta ja ho diu tot. Aquest tio no és només el seu representant entre els creients, és el mateix 10. En fi, sols per veure la cara que feien els italians de la feina, li he resat tres sinfu nostres. Eh? Què? Ah, si. Al Vaticà també han escollit com a boss un argentí que ha decidit anomenar-se Paquitu, però això no te res de transcendental.

2 comentaris:

sinfu ha dit...

Vaig veure els 20 darrers minuts del partit al pub de la uni. Mentre estava a classe, amb el phone en silenci veia arrivar sms de penya de Cork informant-me del resultat. Ja al pub vaig viure quasi sol, el gol final i no em vaig poder reprimir i vaig cridar, davant la sorpresa de la penya un YESSSSSS que encara sona a UCC. Vaig pensar que 10 era argentí!

Ara bé, que vol dir moro, la primera cosa que m'ha vingut al cap al saber el nom del 9 papa és: Francisco.....Franco!

Pierre Nodoyuna ha dit...

Doncs a mi m'haureu de perdonar el meu passat (llunyà, molt llunyà) de jove cristià de base (que no va poder evitar un actual profund ateisme respectuós), que em va portar a pensar immediatament: no em sona que n'hi hagi hagut cap altre abans, ha de ser el primer papa jesuïta... hi haurà hòsties amb l'opus!! (això sí, consagrades)