dijous, 31 de desembre del 2009

catalans Universals 2009

Sense paraules...Bon any!.

5 comentaris:

Roy Batty ha dit...

No sé, això és futbol, oi? Vull dir que, ni el país és millor i tots som fantàstics quan onze milionaris vinguts de tot arreu guanyen un o sis títols, ni tots estem amb la merda al coll i som uns inútils quan no guanyen cap títol. Dic jo, eh? Que igual m'equivoco. Ara bé, si seguim parlant de futbol, jo aixecaria la meva copa (de vi) per en Pep. Més que res, perquè jo no donava un duro per ell quan el va fitxar l'independentista i he de reconèixer que me vaig equivocar de totes totes: Errare humanum est, perseverare diabolicum. Naturalment, altre cosa és el nivell intel.lectual del vestuari i l'efecte guanyador que'ls pugui fer veure uns vídeos que ...

Israel Hands ha dit...

Jo tampoc donava un duro per en Pep,i també em vaig equivocar.Però potser el post era per a desitja-nos mútuament un bon 2010.Així que allà vaig:que passeu un molt bon any,tant com pugueu o us deixin.I ja posats,prometo penjar alguna foto de la trobada nadalenca del GS,per què com que no dieu res intueixo que no us va arribar la que vam enviar des del mòbil.

Roy Batty ha dit...

Afirmatiu. Vull dir que negatiu, lo del mòbil, i afirmatiu que jo no he rebut res. En fi, ja m'entens. Que aviam si puges les fotos, home.

Roy Batty ha dit...

Oops! Que se m'oblidava: Mazel Tov, A Gut Yohr !!!

sinfu ha dit...

Doncs a mi em va semblar que en Pep faria una bona campanya, no tan bona com finalment ha estat. Crec que ell si s'ha guanyat ser un altre català universal i a més té bona "estrella"!!!